کد خبر: 13179 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 15 اسفند 1398 - 22:52
۱۱واحد صنفی در شهرستان دشتستان تعطیل شد

نوای جنوب:رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دشتستان گفت: ۷ واحد نانوایی، ۲جایگاه عرضه سوخت ، یک شیریینی فروشی و یک کافه به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی در این شهرستان تعطیل شدند.

نوای جنوب:

ماریا خویش دوست روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود:  با حضور نمایندگان نیروی انتظامی و اتاق اصناف هفت نانوایی تا اطلاع ثانوی تعطیل و پرونده آنان به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی بیان کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا، آموزش تمامی اصناف مختلف در دستور کار شبکه بهداشت ودرمان قرار گرفت.

خویش دوست یادآورشد: بازرسان بهداشت محیط، مراقبان سلامت و بهورزان با مراجعه به صنف‌های مختلف شهرستان راه‌های پیشگیری از انتقال ویروس کرونا را به صورت مستمر ارایه می دهند.

وی ادامه داد: به دستور فرماندار و  طبق مصوبات کمیته پدافند غیر عامل اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف موظف شدند در نانوایی‌ها یک نفر فقط برای دخلداری تعیین شود و توصیه‌ها و اطلاعیه‌های بهداشتی از سوی نانوایی‌ها درب مغازه نصب شود.

خویش دوست گفت: رعایت نکردن این مصوبه در  نانوایی‌ها تخلف است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دشتستان افزود: افزون براین ۲ جایگاه سوخت نیز از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی در این شهرستان تعطیل شدند. 

خویش دوست ااظهارداشت:  براساس مصوبه کمیته پدافند غیر عامل سوخت‌گیری در جایگاه سوخت باید به وسیله متصدیان انجام شود و اجرا نکردن این مصوبه تخلف است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: درهمین راستا  با تشدید نظارت بازرسان بهداشت محیط بر اماکن عمومی و رستوران‌ها نیز یک شیرینی فروشی و کافه نیز به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی و داشتن قلیان تعطیل و همچنین تمام قلیان‌ها از سطح پارک‌ها و دکه های شهر جمع آوری شده است.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/13179