کد خبر: 12620 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 14 بهمن 1398 - 09:11
دعوت شهردار برازجان از شهروندان جهت شرکت در همایش بزرگ مادران آسمانی

نوای جنوب:اگر مادران و همسران شهدا بی‌صبرى نشان می‌دادند، شوق جهاد در راه خدا و شهادت در دل مردها می‌خشکید؛ اینگونه نمی‌جوشید؛ اینگونه به جامعه طراوت نمی‌داد.مقام معظم رهبری





نوای جنوب:اگر مادران و همسران شهدا بی‌صبرى نشان می‌دادند، شوق جهاد در راه خدا و شهادت در دل مردها می‌خشکید؛ اینگونه نمی‌جوشید؛ اینگونه به جامعه طراوت نمی‌داد.

مقام معظم رهبری


به همین دلیل شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان در نظر دارد در چهارمین روز دهه‌ی مبارکه‌ی فجر همایش بزرگ "نکوداشت مادران آسمانی" را در برازجان برگزار نماید.


ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه در سالن ورزشی امام خمینی شهر برازجان با افتخار میزبان شما شهروندان عزیز برازجانی، دشتستانی‌های خونگرم و میهمانان گرانقدری که از مناطق مختلف استان عزیزمان بوشهر در کنارمان هستید خواهیم بود تا با برنامه‌های متنوعی که تدارک دیده‌ایم همراه باشید.


بدون شک حضور پررنگ شما شهروندان عزیز و هنرنمایی هنرمندان نام‌آور کشورمان آقایان محمدرحمان نظام اسلامی (مجری مطرح تلویزیون ایران)، حامد زمانی (خواننده‌ی نام‌آشنای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران) و خانم فاطمه رادمنش (هنرمند تئاتر و ستاره‌ی معروف برنامه‌ی عصر جدید) بر شکوه و عظمت این همایش خواهد افزود.
منتظر و مشتاق دیدار شما هستیم.

 

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/12620