کد خبر: 12597 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 بهمن 1398 - 07:56
پیام تبریک رئیس واعضای شورای اسلامی شهربرازجان به مناسبت ایام الله دهه فجر

نوای جنوب:انقلاب اسلامی در عصری به بار نشست که فرهنگ "استعمار " و "استکبار" برتمام جهان سایه افکنده بود و امام خمینی (ره) با الگوگیری از روش و منش پیامبر و انبیاء این انقلاب را به ثمر رساند.





نوای جنوب:هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است . امام خمینی(ره)
ایام الله دهه فجر در حالی با یاد شهدا و گرامیداشت خاطرات حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز می شود که ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و اقتدار قرار دارد و به نگینی در میان کشورهای جهان تبدیل شده است.
هم اکنون ایران اسلامی در مقطع خاصی از تاریخ و تحولات جهانی و منطقه ای قرار دارد و این موقعیت سرنوشت ساز باعث شده تا ایام الله دهه مبارک فجر امسال از اهمیت بسیاری برخوردار باشد و این مهم ایجاب می کند که واقعیت ها، ریشه ها و آثار گوناگون انقلاب در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بیش از گذشته تبیین شود تا بتوانیم با برنامه ریزی حساب شده ارکان انقلاب را تثبیت کنیم.
انقلاب اسلامی ایران که با مشت‌های گره کرده و گام‌های استوار به ثمر رسید "انفجار نوری بود" که تلالو آن امروز مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و در سرزمین‌های اسلامی موجب بیداری اسلامی شده است.
انقلاب اسلامی در عصری به بار نشست که فرهنگ "استعمار " و "استکبار" برتمام جهان سایه افکنده بود و امام خمینی (ره) با الگوگیری از روش و منش پیامبر و انبیاء این انقلاب را به ثمر رساند.
بی تردید ۲۲ بهمن ماه ۹۶ برگ زرین دیگری در اوراق تاریخ خواهد بود و نمایشی بی مثال از پاسداشت ارزش های دینی و ملی و مانوری با شکوه از اقتدار و همبستگی مردم ایران اسلامی رقم خواهد خورد.
لذا اعضای شورای اسلامی شهر برازجان فرارسیدن دهه ی مبارک فجر و  چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر این مرز و بوم را به همه فجر ِآفرینان و مردم مومن شهر برازجان تبریک و تهنیت عرض می نمائیم، و آرزوی عزت، سربلندی و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه  سلامتی وطول عمر مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای  را از خداوند سبحان خواستاریم.
رئیس واعضای شورای اسلامی  شهربرازجان

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/12597