نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 خرداد 1402 - 18:00
در گفتگو با خبرنگاران:

نوای جنوب:رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: اجرای یک‌هزار میلیارد تومان پروژه برق رسانی در این استان در کنار اهتمام بوشهری‌ها برای استفاده از مزیت طرح سراسری پاداش وزارت نیرو نویدبخش عبور موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۲ است.

 





نوای جنوب:قرارگیری شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در بین شرکت‌های برتر از حیث کاهش اعمال خاموشی به مشترکان / بوشهری‌ها مزایای طرح پاداش سراسری وزارت نیرو را از دست ندهند / شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با تمام قوا آماده عبور موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۲ شده است/ 

 

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: اجرای یک‌هزار میلیارد تومان پروژه برق رسانی در این استان در کنار اهتمام بوشهری‌ها برای استفاده از مزیت طرح سراسری پاداش وزارت نیرو نویدبخش عبور موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۲ است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:

جزییات پاداش مدیریت مصرف برای مشترکان برق در استان بوشهر اعلام شد

 

رییس هیئت مدیره و مدیر عامل  شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر جزییات پاداش مدیریت مصرف برق در پیک بار تابستان را برای مشترکان اعلام کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در تشریح این خبر اظهار کرد: براساس رویکرد تشویقی وزارت نیرو پاداش‌ها به شکل پلکانی تا ۲۰  برابر تعرفه خرید برق ( ۲  هزار تومان برای صرفه‌جویی هر کیلووات ساعت مصرف) پیش‌بینی‌شده است.

 

حشمتی یادآور شد: در طرح پاداش مشترکان به هر میزان پاداش به همان مبلغ در قبوض برق بستانکار شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر می‌شود.

 

حشمتی ادامه داد: برخلاف اجرای محدود طرح پاداش در سال قبل، امسال تمامی مشترکان با کاهش مصرف خود نسبت به تابستان قبل می‌توانند مشمول طرح پاداش شوند.

 

وی یادآور شد: بر این اساس مشترکان ساکن در مناطق گرمسیر که الگوی مصرف برق آن‌ها ۳۰۰۰ کیلووات ساعت است می‌توانند با صرفه جویی و کاهش مصرف ماهیانه تا یک میلیون پاداش دریافت کنند.

 

وی افزود: استان بوشهر در ارزیابی سال ۱۴۰۱ با ۱۷۰ دقیقه خاموشی درسال  در بین ۱۰ استان برتر کشور از حیث میزان خاموشی بود که انتظار داریم این موفقیت در سال جاری نیز محقق شود. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: با وجود همه مشکلات و تنگناهای اقتصادی اجرای یک هزار میلیارد تومان پروژه برقرسانی رهاورد دولت سیزدهم برای مردم این استان است.

 

وی افزود: این پروژه‌ها شامل اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های فرسوده، رفع ضعف ولتاژ، بهبود کیفیت و پایداری شبکه و مقاوم‌سازی است.

 

غلامرضا حشمتی تصریح کرد: نوسازی ۲۵۰ کیلومتراز خطوط برق‌رسانی، برق‌رسانی به خط آبرسانی سیراف - جم پس از ۱۰ سال و تامین برق۶ ایستگاه پمپاژ به طول ۳۴ کیلومتربا ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار، تامین برق ایستگاه پمپاژ حاج مهدی، آب‌شیرین‌کن مپنا وسایر آب‌شیرین‌کن‌های استان، نصب۶۸۱ دستگاه ترانسفورماتورهوایی و اجرای ۴۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط از جمله این پروژه‌ها است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تصریح کرد: عبور موفق از پیک تابستان گذشته با بیش از ۱۷ هزار مگاوات ناترازی تولید و مصرف مهمترین دستاورد صنعت برق  در سال گذشته است.

 

وی با اشاره به فروش بیش از ۷ میلیارد کیلوواست ساعت انرژی در سال گذشته در استان بوشهر اظهار کرد: با مدیریت مصرف انجام گرفته سال گذشته یکصد مگاوات کاهش پیک مصرف در استان بوشهر به ثبت رسید و بابت این میران مدیریت مصرف ۴۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکان خوش مصرف برق در بخش‌های بخش‌های خانگی، اداری، کشاورزی و صنعتی این استان پرداخت شد.

 

حشمتی افزود: از این میزان پاداش پرداختی، ۳۸ میلیارد تومان به مشترکان خانگی و مابقی به مشترکان بخش‌های صنعتی، کشاورزی، اداری و تجاری پرداخت شده است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اضافه کرد: پیش‌بینی‌ها برای فصل تابستان امسال ۲هزار و ۷۴ مگاوات برق مصرفی است که نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

وی یادآور شد: با توجه به شرایط جوی مناسب در فروردین تا نیمه اردیبهشت سال جاری مصرف برق در استان به میزان ۷.۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت اما در روزهای پایان اردیبهشت و اوایل خرداد با افزایش مصرف برق روبرو هستیم.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار