نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 ارديبهشت 1402 - 08:03

نوای جنوب::گک ترامپچی جی اس ۸ تراولر – Trumpchi GS۸ Traveler مثل تویوتا لندکروزر یک شاسی بلند فول سایز و سه ردیفه است.

نوای جنوب::گک ترامپچی جی اس ۸ تراولر – Trumpchi GS۸ Traveler مثل تویوتا لندکروزر یک شاسی بلند فول سایز و سه ردیفه است.تب شاسی بلند سواری مثل خوره به جان چینی‌ها افتاده و شرکت‌های خودروسازی در چین هم سعی می‌کنند تا با مدل‌های رنگارنگ، دل مشتریان را ببرند. آن‌ها در جدیدترین دسته گل خود، یک فیس لیفت جذاب از شاسی بلند ترامپچی GS۸ را به خیابان‌های فرستاده‌اند که در ادامه قصد داریم با تصاویر و مشخصات فنی آن همراه شویم.

مشخصات فنی و قیمت گک ترامپچی GS۸ تراولر

شاسی بلند ترامپچی GS۸ تراولر نسبت به مدل معمولی، حسابی پر زرق و برق‌تر شده و جلو پنجره آن، دقیقا حس و حالی از آمریکایی‌ها را منتقل می‌کند. فقط به لبه‌ی کاپوت نگاه کنید که اسم GAC چطور در چشم مخاطب فرو شده!

همچنین اندازه و ابعاد گک ترامپچی GS۸ تراولر هم اکنون دستخوش تغییراتی شده و برابر با ۵۱۱۰ میلی متر طول، ۱۹۷۶ میلی متر عرض و ۱۷۸۰ میلی متر ارتفاع است و فاصله محورهای آن هم به ۲۹۲۰ میلی متر می‌رسد. به علاوه سعی شده تا در این فیس لیفت، چهره‌ی گک ترامپچی GS۸ Traveler ۲۰۲۳ بیشتر شبیه به یک شاسی بلند مکعبی باشد و در کل، بیشتر آمریکایی شود.

تصاویری از شاسی بلند پر زرق و برق ۵متری!

البته از نظر فنی، توان این فیس لیفت اصلا تغییر نکرده و همچنان در زیر کاپوت گک ترامپچی GS۸ تراولر می‌توانید پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو شارژ TGDI با توان ۲۵۲ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور را پیدا کنید. تمام این اعداد توسط یک گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته در اختیار چرخ‌های جلویی قرار می‌گیرد اما اگر به سراغ‌ تریم‌های بالاتر بروید، می‌توانید مدل AWD را هم انتخاب کنید.

تصاویری از شاسی بلند پر زرق و برق ۵متری!

قیمت گک ترامپچی GS۸ Traveler ۲۰۲۳ هنوز اعلام نشده اما زمانی که به رقبای این شاسی بلند مثل هاوال بیگ داگ فلان نگاه می‌کنیم و قیمت نسخه معمولی را در کنار آن می‌گذاریم، حدس می‌زنیم که قیمت ترامپچی GS۸ تراولر حدود ۲۵ هزار دلار یا کمی بیشتر باشد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شاسی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار