کد خبر: 36786 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 اسفند 1401 - 15:25
جلسه شورای اداری بخش سعدآباد دشتستان برگزار شد+تصاویر

نوای جنوب:آخرین جلسه شورای اداری بخش سعدآباد به ریاست ابوالقاسم شریفی بخشدار در سال ۱۴۰۱ تشکیل شد.

نوای جنوب:آخرین جلسه شورای اداری بخش سعدآباد به ریاست ابوالقاسم شریفی بخشدار در سال ۱۴۰۱ تشکیل شد.

✅ به گزارش روابط عمومی بخشداری سعدآباد جلسه شورای اداری به ریاست بخشدار و با حضور حجت السلام کشاورز بارگاهی امام جمعه سعدآباد، حجت اسلام صمصامی امام جمعه وحدتیه، شهردار سعدآباد و نماینده شهردار وحدتیه، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد، دهیاران، نایب رییس شورای اسلامی شهر سعدآباد، رییس شورای اسلامی شهر وحدتیه، دهیاران، نماینده دهیاران، رییس شورای اسلامی بخش، فرماندهی انتظامی بخش، فرماندهان کلانتریهای  شهر وحدتیه و روستای نظرآقا، فرمانده حوزه مقاومت شهید بهشتی سعدآباد، رؤسای ادارات، نهادها و ارگان های مستقر در بخش سعدآباد و تعدادی از اصحاب رسانه در تاریخ بیست و هشتم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد تشکیل گردید.

🟩 در این جلسه ابوالقاسم شریفی بخشدار سعدآباد سخنان خود را با تبریک سال ۱۴۰۲ و شروع ماه مبارک رمضان، آغاز و در ادامه ضمن بیان تلاشها، پیگیری‌ها و به نتیجه رسیدن بخش مهمی از مطالبات مردم بخش در حوزه های مختلف و دستاوردهای دولت مردمی ایران قوی از جمله پیگری ها و مساعدت استاندار استان بوشهر، فرماندار شهرستان دشتستان و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای پرداختند.

🔷 ایشان در خصوص سفر اخیر ریاست محترم جمهور در اسفند ماه سال‌جاری به استان بوشهر و شهرستان دشتستان گفتند: حضور ریاست جمهور در شهرستان دشتستان حاصل یک تلاش جمعی مدیر ارشد استان، شهرستان دشتستان و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بود که توانست با خود دستاوردهای مهم و زیر بنایی را در بر داشته باشد.

🔷شریفی تخصیص اعتبارات بیشتر و مورد نیاز جهت تسریع در روند پیشرفت فیزیکی سد دالکی بعنوان یک پروژه زیربنایی در بخش کشاورزی و تقویت اقتصاد خانوارهای کشاورز و نخلداران بخش سعدآباد و شهرستان دشتستان توأم با امید به آینده روشن نخلداران، توجه ویژه به حوزه راه های شهرستان و بخش سعدآباد با رویکرد توسعه و تخصیص اعتبارات لازم از جمله دستورات لازم جهت تخصیص اعتبار در روند آغاز بکار محور دالکی به سرقنات،  سرقنات به وحدتیه و در نهایت تخصیص اعتبار بیشتر به پروژه محور سعدآباد به وحدتیه به منظور تسریع در روند اجرایی حال حاظر را بخشی از دستاوردهای سفر رییس جمهور به شهرستان دشتستان با همت بلند نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان نمودند.

🔷 بخشدار سعدآباد توسعه و تعریض راه درون بخشی از جمله تل سرکوه به هلپه ای، هلپه ای به سه راه بشیرآباد و در نهایت به نظرآقا تا سه راهی جتوط،  سعدآباد به جتوط و درودگاه به جتوط و در نهایت جتوط به سه راه نظر آقا تا روستای دهقائد را یکی دیگر از مطالبات مردم بخش بود که جهت تسریع و یا آغاز عملیات اجرایی دستورات و اعتبارات لازم منظور گردید. ایشان در ادامه افزودند: تا پایان کار دولت مردمی ایران قوی حداقل ۷۰٪ راه های درون بخشی به مرکز شهرستان عملیاتی خواهد شد.

🔷 نماینده عالی دولت در بخش سعدآباد با اشاره به آغاز عملیات بهره برداری از ایستگاه آب تصفیه کن شهدای وحدتیه و سرقنات و تخصیص چهار میلیارد تومان جهت تعمیرات و بهینه سازی ایستگاه آب تصفیه شهر سعدآباد با پیگیری های انجام شده و مساعدت و موافقت استاندار انقلابی استان بوشهر و فرماندار جهادی شهرستان دشتستان به منظور خدمات دهی به مردم که از مطالبات به حق مردم بود را ادامه خدمات و دستاوردهای دولت در بخش سعدآباد برشمردند.

🔷 شریفی اقدامات مستمر و پیگیری های مجدانه و مستمر  نماینده مردم دشتستان با مسؤلین ارشد در سطح دولت و مرکز کشور که تا کنون نتایج خوبی برای مردم بخش سعدآباد داشته است را نشان از تلاش و تأمل ایشان با دولت ایران قوی دانستند و افزودند: از محل اعتبارات در اختیار نماینده تا کنون موافقت و یا کلنگ زنی شش باب مدرسه در بخش سعدآباد از جمله مدرسه شریعتی سعدآباد، مهدیه وحدتیه. مدرسه روستای سبا و  روستای جره ها عنوان نمودند، ایشان یکی دیگر از این تلاشها را کلنگ زنی سالن چند منظوره در وحدتیه عنوان که میزان پیشرفت فیزیکی آن را منوط به میزان اعتبارات تخصیص داده شده به پیمانکار دانستند‌‌‌.

🔷 بخشدار و رییس شورای تأمین بخش سعدآباد از شهرداران و دهیاران خواست که آغاز سال کاری ۱۴۰۲ خود را با اولویت نصب دوربین های پایش در جهت حفظ امنیت مطلوبتر در دستور کار خود قرار بدهند.

،🔷 ایشان سپس از متولیان انتظامی بخش سعدآباد خواستند که در ایام نوروز با اطلاع رسانی عمومی جهت آگاهی سازی عموم مردم جهت دقت در رعایت اصول ایمنی و گشت های ‌ویژه توسط نیروهای انتظامی زمینه نوروزی متفاوت و ایمن با در نظر گرفتن ماه مبارک رمضان را فراهم سازند.

 

🔘 در ادامه از خدمات و تلاشهای تمامی ادارات سطح بخش در سال ۱۴۰۱ تشکر و سپس به معرفی مسؤلین جدید ادارات و نهادها از جمله سرهنگ پاسدار علیرضا دشمن زیاری بعنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت شهید بهشتی سعدآباد، کازرانی مدیر جدید اداره گاز بخش سعدآباد، صف شکن رییس جدید بانک کشاورزی سعدآباد و خانم رهبر مسؤل جدید نمایندگی بهز یستی پرداختند و از خدمات مسؤلین قبل تشکر بعمل آمد.

🟢 پایان بخش جلسه شورای اداری بخش سعدآباد تقدیر از آقایان محمد جواد ابراهیم زاده بعنوان مجری جلسات شورای اداری، حمید فروزان مدیر مسؤل سایت خبری وحدتیه سلام، امیر شیخی مسؤل گروه مجازی درودگاه، محمد حسین محمودی مسؤل گروه مجازی سعدآباد مهد تمدن و داریوش کرم‌پور مسؤل گروه مجازی اطلاع رسانی در روستای نظرآقا که نقش مهمی در انعکاس اخبار حوزه ادارات به مردم و اطلاع رسانی عمومی داشته اند بعمل آمد.

























































لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/36786