کد خبر: 36776 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 اسفند 1401 - 07:45
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر:74 واحد تولیدی راکد استان بوشهر به چرخه تولید بازگشت+تصاویر

نوای جنوب:معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ۷۴ واحد تولیدی راکد استان با حمایت‌های ویژه مسئولان دستگاه‌ها و بانک‌ها به چرخه تولید بازگشت.

نوای جنوب:معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ۷۴ واحد تولیدی راکد استان با حمایت‌های ویژه مسئولان دستگاه‌ها و بانک‌ها به چرخه تولید بازگشت.

 

علی باستین در آیین تجلیل از کارگران، متخصصان و کارشناسان یکی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی بوشهر وضعیت اقتصادی استان در سال جاری را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: با تلاش همه عوامل اقتصادی دولتی و بخش خصوصی به ویژه کارگران تحول و اقدامات ارزشمندی در سال جاری در استان رقم خورده است.

وی از افزایش ظرفیت تولیدی استان در سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد و بیان کرد: این استان امسال در ارتقا ظرفیت تولیدی در کشور جایگاه برتر کسب کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از احیا کارخانه‌های راکد استان خبر داد و خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده در یکسال جاری 74 واحد تولیدی راکد استان با حمایت‌های ویژه مسئولان دستگاه‌ها و بانک‌ها به چرخه تولید بازگشته‌اند.

باستین جایگاه استان بوشهر در احیا واحدهای راکد را هفتم دانست و خاطرنشان کرد: این جایگاه در سال گذشته 26 بود که امسال به هفتم ارتقا یافته است.

وی با اشاره به افتتاح 95 طرح اقتصادی کوچک، متوسط و بزرگ در دهه فجر امسال تصریح کرد: در این واحدهای تولیدی افزون بر 300 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ریالی شد و رتبه استان در این عرصه در کشور دوم معرفی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ادامه داد: در این واحدهای اقتصادی و تولیدی در بخش ارزی، 7.8 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شده و استان بوشهر رتبه نخست در سرمایه‌گذاری ارزی کسب کرده است.

باستین آینده اقتصادی استان بوشهر را امیدوار کننده دانست و بیان کرد: با توسعه طرح‌های اقتصادی، سال‌های آینده تحول مهمی در اقتصاد و اشتغال‌زایی استان ایجاد می‌شود.

در این مراسم از فعالان کارخانه یاد شده تجلیل شد.


























لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/36776