کد خبر: 36764 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 اسفند 1401 - 09:57
جلسه ستاد استقبال از مسافرین نوروزی در شهرداری بندر دیر برگزار شد +تصویر

نوای جنوب:در جلسه ستاد استقبال از میهمانان نوروزی معاون شهردار،شهرداری دیر  گفت : با همکاری و هماهنگی کلیه واحدهای شهرداری ، در جهت حفظ نام و اعتلای جایگاه شهر دیر  تلاش شبانه روزی می کنیم تا این شهر به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند 





نوای جنوب:در جلسه ستاد استقبال از میهمانان نوروزی معاون شهردار،شهرداری دیر  گفت : با همکاری و هماهنگی کلیه واحدهای شهرداری ، در جهت حفظ نام و اعتلای جایگاه شهر دیر  تلاش شبانه روزی می کنیم تا این شهر به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند .

علی فخرایی افزود : چندین وظیفه برای ستاد استقبال از بهار در شهرداری در نظر گرفته شده که بیشتر آن مربوط به ساماندهی امور و توجه به مبلمان و خدمات شهری برای استقبال از مسافران و ایجاد فضای مناسب شهری در تعطیلات نوروز است .

وی اظهار داشت: فعالیت ستاد استقبال از بهار با هدف آماده سازی و استقبال از میهمانان نوروزی با حضور همه واحدهای شهرداری وسازمان‌های تابعه آغاز شده است .

فخرایی از تشکیل ۴ کمیته ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در این شهرداری  خبر داد و گفت: مسئول کمیته‌های اسکان  وپشتیبانی کل امورات رفاه عمومی خدمات شهری مهندس محمود خیاط ،  امورات هزینه ای  محمد میرزایی ، کمیته فرهنگی مهندس محمد رضا صالح نژاد، کمیته درآمد وامور غرفه ها ،مهندس علی ابراهیمی  در این شهرداری میباشند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/36764