کد خبر: 36747 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 اسفند 1401 - 15:28
تردد کامیون‌ها در محورهای استان بوشهر ممنوع شد

نوای جنوب:مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از 25 اسفند 1401 لغایت 15 فروردین 1402 تردد وسایل نقلیه سنگین شامل تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی در محورهای استان ممنوع اعلام شده است.

نوای جنوب:مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از 25 اسفند 1401 لغایت 15 فروردین 1402 تردد وسایل نقلیه سنگین شامل تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی در محورهای استان ممنوع اعلام شده است.تردد کامیون‌ها در محورهای بوشهر ممنوع شد

 

 عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیش بینی می‌شود سفرهای نوروزی به دلیل تقارن با ماه رمضان، زودتر از سر گرفته شود به همین دلیل به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و افزایش ایمنی در جاده ها، تردد وسایل نقلیه سنگین از 25 اسفند 1401 لغایت 15 فروردین 1402 در برخی محورهای استان ممنوع است.

وی افزود: براساس هماهنگی با پلیس راهور ناجا، تردد انواع کامیون و کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت 7 صبح امروز تا پایان روز 14 فروردین سال آینده در محورهای اصلی استان ممنوع است.

این مقام مسئول در خصوص محدودیت در محور دالکی-کنارتخته به عنوان شریان ارتباطی استان‌های بوشهر و فارس ادامه داد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملان مواد سوختی در این محور از 24اسفند سال‌ جاری تا پایان 14 فروردین ممنوع اعلام شده است.

این مقام مذکور اعلام کرد: در محور ساحلی بوشهر- بندریگ-گناوه نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استنثا حامان مواد سوختی از 26 اسفند امسال تا 14 فروردین سال آینده ممنوع است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی سال 1402 برای ارائه خدمات بیشتر به مسافران و نظارت بر فعالیت شرکت‌های مسافربری میز خدمت با حضور کارشناسان و مدیران در پایانه‌های مسافربری این استان برپا می‌شود تا از هرگونه اختلال احتمالی در جابه جایی مسافران نوروزی پیشگیری شود.

عبدالکریم اخترشناس اضافه کرد: با هماهنگی صورت گرفته با شرکت‌های مسافربری به منظور هم افزایی در روان سازی سفرها، تلاش می‌شود تا عموم مردم رضایت حداکثری از خدمات ارائه شده را داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر یادآور شد: یک هزارو ۲۳۵ دستگاه ناوگان عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری در خدمت مسافران نوروزی استان هستند.

اخترشناس گفت: علاوه بر میز خدمت مردم می‌توانند برای ارتباط با ما و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل نموده و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/36747