کد خبر: 36702 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 اسفند 1401 - 08:32
برگزاری نشست ستاد خدمات سفر در گناوه +تصاویر

نوای جنوب:دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر گناوه گفت: به منظور خدمات دهی مناسب به گردشگران، علاوه بر تشکیل ۱۴ کمیته در ستاد، باتوجه به تقارن نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان، طبق دستورالعمل ابلاغی از مرکز کشور کمیته اقامه نماز به مجموع کمیته های ستاد افزوده شده است

نوای جنوب:دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر گناوه گفت: به منظور خدمات دهی مناسب به گردشگران، علاوه بر تشکیل ۱۴ کمیته در ستاد، باتوجه به تقارن نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان، طبق دستورالعمل ابلاغی از مرکز کشور کمیته اقامه نماز به مجموع کمیته های ستاد افزوده شده است.

حمزه بهاگیر اظهارداشت: سیاست های ابلاغی پیش بینی شده وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ایام نوروز بر محوریت ماه رمضان برگزار خواهد شد

شهردار گناوه اظهار می دارد: شهرداری به منظور خدمات دهی به هموطنان، تاکنون با برگزاری چندین جلسه ، مصوبات خوبی گذرانده است.

جواد رستمی، رنگ آمیزی دیوارها، کاشت نهال در بلوارها و خیابان های شهر، فراهم کردن پارکینگ خودروها، سرویس های بهداشتی ، حمام و روشنایی و نورپردازی خیابان های ساحلی از عمده برنامه های پیش بینی شده برای پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

وی بیان داشت: اجرای برنامه های فرهنگی در کنار مجموعه سپاه در ساحل نیز در ایام نوروز درنظر گرفته شده است.

شهردار گناوه گفت: هم اینک ۲۵۰ چشمه سرویس بهداشتی در سطح شهر فعال شده است و درصددیم که ۵۵ سرویس دیگر به صورت سیار در نقاط مهم شهر از جمله ساحل فعال شود.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه امکان خدمات دهی کامل و شایسته به هموطنانی که وارد این شهر می شود سخت و دشوار است از تمامی ادارات انتظار همکاری داریم.

شهردار بندرریگ هم از آمادگی این بندر برای پذیرایی از هموطنان در ایام نوروز خبر داد و گفت: برای خدمات دهی مناسب به گردشگران و مسافران جلسات متعددی و باحضور بخشدار برگزار و سازوکارهای لازم برای استقبال از هموطنان درنظر گرفته شد.

محمد حجی افزودد: بمنظور رفاه گردشگران چندین چشمه حمام گرم فعال و ۲۲ سرویس بهداشتی آماده بکار هستند.

وی گفت: اجرای برنامه های فرهنگی نوروز متناسب با ماه مبارک رمضان، بازی های بومی محلی ، حجم های شنی ، دایر شدن پیست های قایق سواری و راه اندازی ایستگاه صلواتی در ورودی شهر توسط کمیته امداد برخی از برنامه های پیش بینی شده شهرداری در تعطیلات نوروز است.

فرمانده انتظامی گناوه برقراری نظم و امنیت را در ایام نوروز از موارد مهم و اولویت دار در سطح این شهرستان دانست.

سرهنگ حسن غضنفری افزود:در این ارتباط باتوجه به حجم زیاد مسافر به شهرستان، ضمن تامین نیرو از استان، گشت های سیار برپا و چندین کانکس در نقاط مهم شهر ازجمله خیابان ساحلی استقرار خواهد یافت.

وی بیان کرد: برای روان شدن ترافیک در میدان مرکزی شهر از جمله خیابان طالقانی و بسیج در نوروز با همکاری دستگاههای مرتبط برنامه ریزی لازم صورت خواهد گرفت.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه اظهارداشت: سپاه این شهرستان با تمام توان خود برای تامین امنیت و برنامه های فرهنگی در ایام تعطیلات نوروز بکار خواهد بست.

سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور بیان کرد: استقرار نیرو در ساحل، برپایی گشت امر به معروف و نهی از منکر در بازار و ساحل و برپایی یادواره شهدا در جوار شهدای گمنام در تعطیلات نوروز از عمده برنامه های این فرماندهی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه هم گفت: با نزدیک شدن به پایان سال و عید نوروز ، ۴ جلسه در این مجموعه جهت خدمات دهی به هموطنان و شهروندان در حوزه سلامت و درمان برگزار شده است.




















لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/36702