کد خبر: 36684 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 اسفند 1401 - 07:31
پیام فرماندار بوشهر به مناسبت« روز بزرگداشت شهدا

نوای جنوب:  این عنوان، گوهر ارزنده و گرانقدری است برای گرامی داشت شکوهمند خاطرات جانفشانی گلگون کفنانی که چه زیبا راه حقیقت را با معرفت خویش بسرعت دریافتند وبا وصل به رستگاری" احدی الحسنیین" کمال سعادت را برجان ومدال فاخر سعادت را به سینه آویختند وادامه ی مسیربه جویندگان راه " زنده بودن همیشگی در جوار حضرت حق "  درتداوم حفظ روحیه ی شهادت طلبی به همگان باز نشان دادند . روحیه ی که فرشتگان  پرآوازه  ملکوت در"اعلی علیین" به آن غبطه می خورند وبازماندگان درمانده  طریقت شهادت برزمین ازلحظه های فوت فرصت گذشته حسرت می برند!





نوای جنوب:پیام فرماندار بوشهر به مناسبت« روز بزرگداشت شهدا »

بسم الله الرحمن الرحیم 

اللهم صل على محمد وآل محمد وعجّل فرجهم

  با تقدیم سلام و احترام   

امام خمینی (ره) :

"...و این ملت‌ها و آیندگان هستند که به راه شهیدان اقتدا خواهند نمود. و همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفاى آزادگان خواهد بود. خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنان که در این قافله نور، جان و سر باختند! خوشا به حال آنهایى که این گوهرها را در دامن خود پروراندند! "

نام گذاری « روز بزرگداشت شهدا » افتخارعظیم و والایی، برای ثانیه ، ثانیه ۲۲ اسفند ماه هرسال  وتک تک ماست ... 

  این عنوان، گوهر ارزنده و گرانقدری است برای گرامی داشت شکوهمند خاطرات جانفشانی گلگون کفنانی که چه زیبا راه حقیقت را با معرفت خویش بسرعت دریافتند وبا وصل به رستگاری" احدی الحسنیین" کمال سعادت را برجان ومدال فاخر سعادت را به سینه آویختند وادامه ی مسیربه جویندگان راه " زنده بودن همیشگی در جوار حضرت حق "  درتداوم حفظ روحیه ی شهادت طلبی به همگان باز نشان دادند . روحیه ی که فرشتگان  پرآوازه  ملکوت در"اعلی علیین" به آن غبطه می خورند وبازماندگان درمانده  طریقت شهادت برزمین ازلحظه های فوت فرصت گذشته حسرت می برند!

همواره  یادآوری  یاد ونام  شهدای والامقام،آن  اسوه های درخشان در آسمان حریم ولایت که با  تبیین وگستره ی  فرهنگ  مکتب عاشورائی امام حسین (علیه السلام ) وآرمانهای بلند انقلاب اسلامی خوش درخشیدند، پیوند رسیدن ما را به دامنه ی خط امتداد رسالت مهم در حفظ امانت بی بدیل  شهداء بهم می رساند: صریحاً که : امنیّت، آزادی، استقلال و عزّت امروزایران اسلامی و تمامی پیروزی ها طی بیش از چهار دهه را مرهون ومدیون ایثار وخلوص بی نظیر آن والامقامان آسمانی  و ایثارگران سرافراز وبردباری و وفای بعهد خانواده های معزز شهدا و ایثارگران نستوه بدانیم که وجوباً باید همواره قدرشناس و خدمتگزار بی منت این عزیزان بوده ودر این گام شرافتمندانه ازپروردگاربزرگ عالمیان استمداد جسته و استعانت بطلبیم .

  صالح رحیمی فرماندار بوشهر

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/36684