کد خبر: 36675 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 اسفند 1401 - 14:26
نشست مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و فرماندار گناوه در راستای برنامه ریزی و سازماندهی تامین برق ایام نوروز شهرستان گناوه+تصاویر

نوای جنوب:برنامه ریزی و سازماندهی تامین برق ایام نوروز شهرستان گناوه با حضور فرماندار و رییس هیئت مدیره و  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر





نوای جنوب:برنامه ریزی و سازماندهی تامین برق ایام نوروز شهرستان گناوه با حضور فرماندار و رییس هیئت مدیره و  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر

 

به منظور سازماندهی و برنامه ریزی و حفظ آمادگی لازم جهت تامین برق گردشگران نوروزی شهرستان گناوه در نشستی با حضور فرماندار، معاونین فرماندار، بخشدار بندر ریگ و رییس هیئت مدیره و  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر،و معاون بهره برداری و مدیر برق شهرستان، وضعیت تاسیسات و شبکه برق و اتخاذ تدابیر لازم مورد بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در این نشست در فرمانداری شهرستان گناوه برگزار شد اظهار کرد: با سرمایه گذاری مطلوب صورت گرفته در صنعت برق شهرستان گناوه این شهرستان در وضعیتی مناسبی از حیث تامین برق پایدار قرار دارد.

 

وی بیان کرد: با این وجود انتظار است با تخصیص اعتبارات ویژه در سال جدید شرایطی فراهم شود تا پروژه توسعه و احداث و  نوسازی و اصلاح تاسیسات برق شهرستان بخوبی دنبال شود.

 

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: فرماندار گناوه همواره از فعالیت‌های دستگاههای خدمت رسان  بویژه  صنعت برق همراهی و حمایت نموده است که این رویکرد پشتوانه‌ای ارزشمند برای خادمان مردم در صنعت برق محسوب می‌شود.

 

وی عنوان کرد: گناوه به عنوان مهمترین  بندر تجاری استان جایگاه ویژه ای در حوزه اقتصادی و گردشگری دارد و باید از این ظرفیت ارزشمند به نحو مطلوبی استفاده شود و صنعت برق نیز ایجاد رضایتمندی مردم بویژه مسافران را از اهداف اصلی خود قرار داده است. 

 

حشمتی افزود: در ایام نوروز و حضور مسافرین و گردشگران در استان و شهرستان گناوه، شرکت توزیع نیروی برق در راستای ارائه خدمات مطلوب   بیش از ۵۵ گروه عملیاتی را بصورت شبانه روزی سازماندهی نموده است و آمادگی کامل ایجاد شده است.

فرماندار گناوه نیز در این نشست از تلاش‌های بی وقفه مجموعه صنعت برق در استان و بویژه شهرستان گناوه قدردانی کرد.

محمدتقی صفری افزود: فرمانداری گناوه آماده هر گونه حمایت  برای تحقق مطالبات و خواسته‌های مردم در حوزه برق رسانی است.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/36675