کد خبر: 36628 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 اسفند 1401 - 00:24
دستگیری قاتل جوان ۲۳ ساله دشتستانی

نوای جنوب: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری قاتل جوان ۲۳ ساله برازجانی کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل دراین شهرستان خبر داد. 

نوای جنوب: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری قاتل جوان ۲۳ ساله برازجانی کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل دراین شهرستان خبر داد. سرهنگ"عباس علی یاری" بیان داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد جوان ۲۳ ساله در شهر برازجان "، بررسی موضوع در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات فنی و بررسی صحنه جرم، اقدامات گسترده‌ای را جهت شناسایی و دستگیری قاتل فراری شروع کردند.

سرهنگ علی یاری در ادامه تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی با اقدامات گسترده اطلاعاتی، مخفیگاه قاتل فراری در خمین شهر اصفهان شناسایی و با اخذ نیابت قضایی قاتل را در مخفیگاهش طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت:در بازجویی‌های صورت گرفته، متهم به ارتکاب قتل اعتراف نمود وعلت آن را اختلافات شخصی اعلام کرد.

این مقام انتظامی با هدف پیشگیری و کاهش وقوع حوادث ناگوار مشابه در سطح شهرستان به عموم شهروندان توصیه کرد: ضمن تکریم و احترام به دیگران، آستانه صبر خود را بالا برده و در صورت ایجاد هرگونه مشکل و اختلاف فردی بین افراد تمام سعی وتلاش خود را بکار گیرندتا با همکاری و مشورت بزرگان، ریش سفیدان ومعتمدین فامیل و محل نسبت به حل اختلافات و رفع کدورت‌ها اقدام گردد و در غیر اینصورت مشکل خودرا از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری کند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/36628