کد خبر: 36587 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 16 اسفند 1401 - 15:58
در شورای معاونین:
استاندار بوشهر : ایران اسلامی با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) به جزیره ثبات تبدیل شده است

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: ایران اسلامی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) به جزیره ثبات و آرامش در خاورمیانه تبدیل شده است.

نوای جنوب:

 

 استاندار بوشهر گفت: ایران اسلامی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) به جزیره ثبات و آرامش در خاورمیانه تبدیل شده است.

دکتراحمد محمدی‌زاده در حاشیه نشست شورای معاونین با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، اظهار داشت: امنیت و آرامش کشور مرهون خون شهیدان و فداکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) است و باید از این عزیزان تقدیر کنیم.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران محور جبهه حق و آمریکا محور جبهه باطل است، افزود: جبهه باطل برای ضربه زدن به جبهه حق، اقدامات مختلفی را در حوزه امنیتی علیه مردم ما و انقلاب ما انجام داده و می‌دهد که البته با بصیرت مردم و هوشیاری نیروهای امنیتی، هیچ گاه به اهداف خود نمی‌رسد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق حضور جبهه باطل، گروهک‌های ضدانقلابی است که از پیروزی انقلاب تا امروز به اشکال و عناوین مختلف، در درون کشور و در مرزهای غربی و شرقی شکل گرفته‌اند و در داخل و خارج کشور علیه کشور و انقلاب توطئه می‌کنند.

محمدی‌زاده تصریح کرد: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و سربازان گمنام این وزارتخانه به عنوان بزرگترین دستگاه امنیتی کشور در کنار سازمان اطلاعات سپاه و سازمان اطلاعات فراجا، حوزه‌های امنیتی را در داخل و خارج از کشور مدیریت می‌کنند.

وی با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اضافه کرد: برادران عزیز و انقلابی و کاردانم در وزارت اطلاعات و اداره کل اطلاعات استان بوشهر، شبانه‌روز تلاش و مجاهدت می‌کنند تا شرایط امنی را برای مردم فراهم کنند.

استاندار بوشهر گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با برخورد قاطع با ضد انقلاب که در شرایط مختلف به‌دنبال به هم زدن امنیت جامعه هستند، امنیت مورد نیاز کشور را تامین کرده و شرایط را برای سرمایه گذاری در کشور و پیشرفت کشور فراهم می‌کنند.

محمدی‌زاده بیان کرد: ایران اسلامی با تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) به جزیره ثبات و آرامش در خاورمیانه تبدیل شده و به فضل الهی شاهد موفقیت روزافزون این عزیزان در تمام عرصه‌ها باشیم.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/36587