کد خبر: 36580 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 16 اسفند 1401 - 15:34
میلاد نور
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت نیمه شعبان

نوای جنوب:اللَّهُمَّ إِنَّا نَرْغَبُ إِلَيْكَ فِي دَوْلَةٍ كَرِيمَةٍ تُعِزُّ بِهَا الْإِسْلامَ وَ أَهْلَهُ وَ تُذِلُّ بِهَا النِّفَاقَ وَ أَهْلَهُ وَ تَجْعَلُنَا فِيهَا مِنَ الدُّعَاةِ إِلَى طَاعَتِكَ وَ الْقَادَةِ إِلَى سَبِيلِكَ وَ تَرْزُقُنَا بِهَا كَرَامَةَ الدُّنْيَا وَ الْآخِرَةِ .





نوای جنوب:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اللَّهُمَّ إِنَّا نَرْغَبُ إِلَيْكَ فِي دَوْلَةٍ كَرِيمَةٍ تُعِزُّ بِهَا الْإِسْلامَ وَ أَهْلَهُ وَ تُذِلُّ بِهَا النِّفَاقَ وَ أَهْلَهُ وَ تَجْعَلُنَا فِيهَا مِنَ الدُّعَاةِ إِلَى طَاعَتِكَ وَ الْقَادَةِ إِلَى سَبِيلِكَ وَ تَرْزُقُنَا بِهَا كَرَامَةَ الدُّنْيَا وَ الْآخِرَةِ .

در این روزگار وانفسای سیاهی و تباهی که داد بشر از بیدادگری طاغوت زمانه، زمین را پر کرده است، نیمه شعبان، مظهر و تجلی امیدی مقدس و مستحسن برای برپایی دولتی کریمه برخواسته از آرمان‌های نیکوی انسانی و بر پایه آموزه‌های اسلام ناب محمدی است.

گرچه در باورهای ادیان مختلف آسمانی و فرقه‌های متکثر مذهبی، امید به منجی ظلم‌ستیزِ صلح‌جوی دیده می‌شود اما بی‌تردید، وجود مبارک قائم آل محمد(ص)، یگانه وعده صادق  الهی است که با ظهورش، کام بشر را از زیستی آرامش‌وار، سیراب می‌کند.

 بسط و تسری سرود "سلام فرمانده" از پهنه جغرافیای مادی انقلاب اسلامی به عنوان حکومت صالح زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت(عج) به جغرافیای گسترده‌ی معنوی جمهوری اسلامی در همه نقاط کره خاکی، نشانی روشن و مبارک از هدایت انسان کنونی به سمت ذخیره الهی و امید به قیام این وجود مبارک برای روشنی همیشگی عالم است.

اینجانب فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت مملو از نور و سعادت حضرت مهدی(عج) را به همه مستصعفان گیتی صاحبان نهایی و واقعی دنیا، آزادی‌خواهان، عارفان و عاشقان مکتب مهدوی به ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) که فداکارانه و هوشیارانه، حافظ امنیت جهان مقاومت و پابرهنگان هستند، تبریک و شادباش می‌گویم.

به تعبیر زیبای امام خامنه‌ای، ملت ایران با هدایت الهى و با کمک‌هاى معنوى غیبى و با ادعیه‌ى زاکیه و هدایت‌هاى معنوى ولى‌الله‌الاعظم( ارواحنافداه) خواهد توانست تمدن اسلامى را بار دیگر در عالم سربلند کرده و کاخ با عظمت تمدن اسلامى را برافراشته نماید.

در این ماه مقدس، بار دیگر دست به دعا و آسمان  برمی‌داریم تا سایه پربرکت مقام عظمای ولایت به عنوان خلف صالح امام زمان(عج) و افصل و اصلح همه علما تا ظهور حضرت حضرت حجت(ع) بر سر این ملک و مملکت مستدام باشد. 

 

علی موحدی

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/36580