کد خبر: 36550 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 14 اسفند 1401 - 23:54
در آئین افتتاح ساختمان اداری دادگاه عمومی و شورای حل اختلاف بخش آب
رئیس کل دادگستری استان بوشهر؛ تلاش می کنيم مشکل اسناد منازل مسکونی شهروندان آب پخشی تا پایان سالجاری حل شود +تصاویر

نوای جنوب:رئیس کل دادگستری استان بوشهر از حل مشکل اسناد منازل مسکونی شهروندان آب پخشی تا پایان سال جاری خبر داد. 





نوای جنوب:رئیس کل دادگستری استان بوشهر از حل مشکل اسناد منازل مسکونی شهروندان آب پخشی تا پایان سال جاری خبر داد. 

 

دکتر مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر در آئین افتتاح ساختمان اداری دادگاه عمومی و شورای حل اختلاف بخش آب پخش با تبریک اعیاد شعبانیه و عید بزرگ میلاد حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف اظهار داشت:عید میلاد امام زمان(ع) از اعیاد پر خیر و برکت و سراسر نور و رحمت است. 

مهرانگیز افزود:افتتاح ساختمان اداری دادگاه عمومی و شورای حل اختلاف آب پخش در آستانه نیمه شعبان را به فال نیک می گیریم و امیدوارم مبارک مردم خوب آب پخش باشد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به مشکل اسناد منازل مسکونی شهروندان آب پخشی ابراز داشت:تلاش‌ های فراوانی برای حل این مشکل صورت گرفته و جا دارد از پیگیری های مستمر دکتر رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در مرکز کشور و استان ،فرماندار، امام جمعه ،بخشدار،شهردار و اعضای شورای شهر در این رابطه تشکر نمایم. 

مهرانگیز بیان داشت:مجموعه این پیگیری ها سبب شده این مشکل تا حدود زیادی مرتفع شود و تلاش می کنیم تا پایان سال جاری کام شهروندان عزیز آب پخشی را با واگذاری اسناد منازل مسکونی اشان شیرین کنیم. 

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در رابطه با استقرار نمایندگی ثبت اسناد و املاک در آب پخش نیز گفت:پیگیری ها و مکاتبات لازم را در این رابطه انجام خواهم داد و انشالله اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد در آینده ای نزدیک این موضوع نیز محقق خواهد شد.

فرماندار دشتستان نیز در این مراسم اظهار داشت:استقرار دادگاه عمومی در بخش ها بسیار مهم و کمک فراوانی به نظم و امنیت می نماید.

احمد بنافی افزود:انشالله تلاش می کنیم با حمایت و اهتمام رئیس کل دادگستری استان شاهد استقرار دادگستری در بخش بوشکان نیز باشیم





لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/36550