نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 اسفند 1401 - 16:54

نوای جنوب:در پی وقوع یک فقره قتل در 25 بهمن ماه سال جاری در یکی از روستاهای توابع گناوه، دستگیری قاتل در دستور کار ماموران پلیس آگاهی گناوه قرار گرفت.

نوای جنوب:سرهنگ حسن غضنفری افزود: در پی وقوع یک فقره قتل در 25 بهمن ماه سال جاری در یکی از روستاهای توابع گناوه، دستگیری قاتل در دستور کار ماموران پلیس آگاهی گناوه قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده میدانی و اطلاعاتی پلیس آگاهی و همکاری مرکز اطلاعات جنایی استان، 2 نفر متهم شناسایی و مشخص گردید از شهرستان گناوه به سمت استان های مرکزی و شرقی کشور متواری شده اند.

سرهنگ غضنفری ادامه داد: پس از هماهنگی قضایی و اخذ نیابت برای دو استان مرکزی و شرقی کشور و حضور ماموران در آن استان ها مشخص گردید متهمین مجددا مسیر خود را تغییر داده و در یکی از استان های غربی کشور حضور دارند، لذا بلافاصله تیم های دیگری با اخذ نیابت به استان موردنظر و محل اختفاء متهمین در یکی از شهرهای مرزی اعزام و با هماهنگی فرماندهی انتظامی و هنگ مرزی هر دو نفر متهم ساعتی قبل از خروج غیر قانونی به سمت کشور ترکیه در یک عملیات پلیسی هماهنگ دستگیر و به پلیس آگاهی گناوه منتقل شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه با بیان اینکه در تحقیقات، متهمین به بزه ارتکابی اعتراف کردند افزود: آنها علت قتل را اختلافات قبلی عنوان کردند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
قاتل

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار