کد خبر: 36395 ، سرويس: سایر اخبار
تاريخ انتشار: 09 اسفند 1401 - 07:06
قربانی شدن مرد جوان با عشق نامشروع همسرش

نوای جنوب:رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد جوان در تهران خبر داد و گفت: همسر مقتول نقشه جنایت را طراحی کرده بود.

نوای جنوب:رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد جوان در تهران خبر داد و گفت: همسر مقتول نقشه جنایت را طراحی کرده بود. سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد جوان در تهران خبر داد و گفت: مرد سالخورده‌ای به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، مدعی شد پسر ۳۶ ساله متأهل خود چند روزی می‌شود که ناپدید شده و عروسش هم از او خبری ندارد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند، مرد گمشده آخرین بار با خودرویش خانه را ترک کرده و به ملاقات همسرش در کرج رفته است.

وی با بیان اینکه در روند تحقیقات مشخص شد مرد گمشده و همسرش با یکدیگر مشکل داشته‌اند، تصریح کرد: در بررسی‌های کارآگاهان مشخص شد، ملاقات مرد گمشده و همسرش با دعوت یک زن جوان انجام شده و پس از این دعوت همسر مرد گمشده به ترکیه رفته است.

ولیپور گودرزی عنوان کرد: بنابر حساسیت موضوع، کارآگاهان در نخستین‌گام زن جوان را بازداشت کردند و هدف تحقیقات قرار دادند که متهم پرونده در جریان تحقیقات در رابطه با سرنوشت مرد گمشده اظهار بی اطلاعی کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه زن جوان به قتل مرد گمشده با همدستی همسر وی و یک مرد غریبه اعتراف و عنوان کرد دو متهم دیگر پرونده که با یکدیگر ارتباط پنهانی داشتند، به کشور ترکیه گریخته‌اند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از اظهارات تکان‌دهنده متهم پرونده، راهی محل وقوع جنایت در کرج شدند و جسد مرد گمشده را در بیابان‌های شهر مورد نظر کشف کردند. همچنین در تحقیقات تکمیلی مشخص شد، همسر مقتول با برنامه‌ریزی قبلی با کمک دو نفر دیگر با ضربات چاقو همسرش را به قتل رسانده است.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه انگیزه این جنایت، اختلافات شخصی و خانوادگی بوده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری متهمان متواری ادامه دارد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/36395