کد خبر: 36316 ، سرويس: سایر اخبار
تاريخ انتشار: 05 اسفند 1401 - 07:57
سقوط بالگردِ وزیر ورزش + عکس

نوای جنوب:در این حادثه 14 تن از جمله وزیر ورزش وجوانان ومدیر کل ورزش وجوانان استان کرمان دچارمصدومیت و به بیمارستان بافت منتقل شدند. در این حادثه مدیرکل دفتر وزارتی بر اثر شدت جراحات جان باخت.

نوای جنوب:در این حادثه 14 تن از جمله وزیر ورزش وجوانان ومدیر کل ورزش وجوانان استان کرمان دچارمصدومیت و به بیمارستان بافت منتقل شدند. در این حادثه مدیرکل دفتر وزارتی بر اثر شدت جراحات جان باخت.بالگرد حامل وزیر ورزش وجوانان در بافت هنگام فرود دچار سانحه شدو سقوط کرد. در این حادثه سرنشینان بالگرد از جمله وزیر ورزش مصدوم شدند.

 در این حادثه 16 تن از جمله وزیر ورزش وجوانان ومدیر کل ورزش وجوانان استان کرمان دچار مصدومیت و به بیمارستان بافت منتقل شدند.

 شاهدان عینی اظهار کردند که حال وزیر مساعد است و برای درمان مصدومیت جزیی به همراه دیگر همراهان به بیمارستان منتقل شده‌اند. استاندار کرمان می‌گود علت این سانحه در دست بررسی است. 

مشاور وزیر ورزش جانباخت

در همین حال خبرگزاری ایرنا نوشت: «اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی در این سانحه به علت شدت صدمه جان باخت.»

همچنین معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بالگرد هلال احمر کرمان حامل وزیر ورزش و جوانان در سفر به شهرستان بافت حین نشستن در یک ورزشگاه سقوط کرد و این حادثه ۱۶ مصدوم (سرنشین و کادر پروازی) برجای گذاشت.

خونریزی مغزی وزیر ورزش/ سجادی به کرمان منتقل شد

رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که سید حمید سجادی وزیر ورزش در نتیجه سانحه بالگرد در شهرستان بافت دچار خونریزی مغزی شده و کار انتقال وی از بافت به مراکز درمانی استان در حال انجام است.

رئیس اورژانس کرمان به تسنیم گفته در پی سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، متاسفانه حمید سجادی وزیر ورزش وضعیت مناسبی ندارد و حال وی وخیم ا‌ست. با تایید احتمال خونریزی مغزی وزیر ورزش اعلام می‎شود وی با یک بالگرد در حال انتقال به کرمان است تا سریعا عمل جراحی و درمان تخصصی برای وی انجام شود.

وزیر ورزش به ICU بیمارستان شهیدباهنر کرمان منتقل شد

رئیس اورژانس کرمان: وزیر ورزش و جوانان باید به icu منتقل شود و خونریزی مغزی او جزیی بوده و افزایش پیدا نکرده است اما مقداری هوشیاریش پایین است اما فعلا نیاز به جراحی ندارد. وضعیت مدیران کل ورزش و جوانان استان های تهران و آذربایجان شرقی خیلی نگران کننده نیست و درحال بررسی برای دریافت اقدامات درمانی هستند.

توضیحات استاندار کرمان درباره وضعیت وزیر ورزش و همراهانش

اسامی مصدومان حادثه: 

اسامی مصدومین به شرح ذیل است: 

ردیف نام مصدوم  سمت
۱ محسن معتمدکیا روبط عمومی وزارت ورزش
۲ میثم پاریزی مدیرکل ورزش جوانان کرمان
۳ ایمان روحانی‌منش تشریفات وزارت ورزش و جوانان
۴ زهرا برفره خبرنگار
۵ حسن قاسمی رایینی  
۶ علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان تهران
۷ طیبه هادی خانی خبرنگار
۸ حمید سجادی  وزیر ورزش
۹ رضا رضاخانی  محافظ وزیر
۱۰ حبیب الله ستوده  
۱۱ محمدرضا پشتون فر  
۱۲ پرویز علی محمدی خلبان
۱۳ علی رضا کوه سلمانی  
۱۴ محمدرضا محمودی مقدم  
۱۵ علی انصاری خلبان
۱۶ غلام رضا سعادت خبرنگار
۱۷ علی بیگ‌زاده معاون استاندار
۱۸ اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش

 

(تصاویر) بالگرد حامل وزیر ورزش سقوط کرد

(تصاویر) بالگرد حامل وزیر ورزش سقوط کرد

(تصاویر) بالگرد حامل وزیر ورزش سقوط کرد

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/36316