نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 بهمن 1401 - 06:44

نوای جنوب: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های انجام شده، استفاده از ظرفیت‌های موجود در نظام بودجه‌ای و نگاه





نوای جنوب:رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های انجام شده، استفاده از ظرفیت‌های موجود در نظام بودجه‌ای و نگاه مناسب دولت و سازمان برنامه و بودجه، ۴۵ درصد از اعتبارات مصوب استان بوشهر تخصیص یافت.

محسن پاپری‌زارعی اظهار کرد: از سرجمع ۲ هزار و ۱۶ میلیارد تومان اعتبارات مصوب سال ۱۴۰۱ به استان بوشهر از محل ردیف‌های اعتباری استانی، نفت و متوازن، تا کنون ۹۱۵ میلیارد تومان معادل ۴۵ درصد از این اعتبارات به استان اختصاص یافته است.

وی افزود: از میزان 2 هزار و 16 میلیارد تومان مصوب سال جاری، یک‌هزار و 219 میلیارد تومان از محل فروش سه درصد نفت، 510 میلیارد تومان تملک استانی و 274 میلیارد اعتبارات متوازن به استان تخصیص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر تصریح کرد: بر این اساس، تاکنون 51 درصد از سهم اعتبارات نفت، 33 درصد از اعتبارات استانی و 35 درصد از محل اعتبارات متوازن در بودجه سال جاری به استان بوشهر تخصیص یافته است.

وی عنوان کرد: سال گذشته کل میزان اعتبارات تخصیصی به استان بوشهر ۳۴ درصد بوده است.

پاپری‌زارعی ادامه داد: با توجه به ارقام بودجه‌ای و پیگیری‌های در حال انجام، پیش‌بینی می شود میزان تخصیص اعتبارات که اکنون 45 درصد است تا پایان سال به بیش از ۵۰ درصد افزایش یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر بیان کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در جذب و تخصیص اعتبارات در استان روی داده این است که دولت و سازمان برنامه و بودجه، اهتمام جدی و ویژه ای برای تحقق تخصیص مناسب اعتبارات مصوب استان‌ها از جمله بوشهر دارند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
محسن پاپری

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار