نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 بهمن 1401 - 08:52
بمناسبت دهه فجر

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: ۸۲ پروژه با اعتبار ۲۴۶ هزار میلیارد تومان در دهه فجر امسال در شهرستان کنگان افتتاح و اجرایی شد.

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: ۸۲ پروژه با اعتبار ۲۴۶ هزار میلیارد تومان در دهه فجر امسال در شهرستان کنگان افتتاح و اجرایی شد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در پایان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های دهه فجر شهرستان کنگان با بیان اینکه کنگان نماد وحدت و همدلی بین شیعه و سنی است اظهار داشت: مردم این شهرستان در اوج آرامش در کنار هم برای اعتلای ایران اسلامی گام برمی‌دارند.

 

 وی با اشاره به اینکه کنگان ظرفیت‌های متنوعی بویژه در حوزه صنعتی دارد افزود: بخش عمده‌‌ای از صنعت نفت و گاز و پتروشیمی در این شهرستان قرار دارد و میلیاردها دلار در نظام اسلامی در کنگان سرمایه‌گذاری شده است.

 

محمدی زاده تصریح کرد: در حوزه دانش و فناوری و تولید و اشتغال نیز گام‌های بزرگی در یکسال اخیر در این شهرستان برداشته است.

 

استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۸۲ پروژه با اعتبار ۲۴۶ هزار میلیارد تومان در شهرستان کنگان خبر داد و یادآور شد: در دهه فجر امسال تعداد ۸۲ پروژه با اعتبار و سرمایه‌گذاری۲۴۶ هزار میلیارد تومان در شهرستان کنگان، افتتاح و یا اجرایی شده است.

 

وی افزود:  حالی که دشمن به دنبال تحریم شدید اقتصادی است، این حجم از سرمایه گذاری بی سابقه است.

 

محمدی زاده اضافه کرد: بخشی از پروژه‌ها را امروز افتتاح و کلنگ زنی کردیم و بخشی از بزرگترین پروژه‌ها نیز در حوزه نفت و گاز و پالایشگاهی و پتروشیمی در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی از افتتاح پروژه بوم‌گردی توسط سرمایه‌گذار اهل تسنن  خبر داد و گفت: این پروژه گردشگری با سرمایه قابل توجه توسط اهل تسنن اجرایی و عملیاتی شده است.

 

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: گردشگری در کنار صنعت و کشاورزی و بازرگانی و تجارت از ظرفیت‌های مهم شهرستان کنگان است.




































































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار