نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 بهمن 1401 - 07:15
در دهه فجر انقلاب اسلامی

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: به مناسب دهه فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی طرح پرورش ماهی در قفس با سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد ریال در تنگستان آغاز شد.

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: به مناسب دهه فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی طرح پرورش ماهی در قفس با سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد ریال در تنگستان آغاز شد.

 

استاندار بوشهر گفت: به مناسب دهه فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی طرح پرورش ماهی در قفس با سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد ریال در تنگستان آغاز شد.

دکتر احمد محمدی‌زاده در آیین آغاز عملیات اجرایی مزرعه پرورش ماهی در قفس دربندر عامری شهرستان تنگستان اظهار داشت: این طرح که در هشت مایلی بندر رستمی قرار دارد با ظرفیت اسمی ۲هزار تن و سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان زمینه اشتغال ۴۰ نفر را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات دولت در 44 سال گذشته تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در این 44 سال پس از پیروزی انقلاب دائما در حال جنگ نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بوده اما همچنان اتفاقات بزرگی را رقم زده است.



استاندار بوشهر با تاکید بر موفقیت‌های حاصله نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به حکومت شاهنشاهی اضافه کرد: این تفاوت یک حکومت منحوس و وابسته به آمریکا و اسراییل با حکومت مردم پایه است.

محمدی زاده با تاکید بر اینکه اکنون اول کار نظام جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: از این به بعد اتفاقات بزرگ‌تری رقم خواهد خورد و اکنون نیز طلیعه پیروزی با اقدامات انجام شده آشکار است.

وی با تاکید بر اینکه مبنای دولت آیت الله رئیسی در استان بوشهر و کشور توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است، افزود: برای خانواده شهدا و ایثارگران که خالصانه پای کشور ایستادند و اکنون برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که سربازان جنگ اقتصادی هستند، فرش قرمز پهن می‌کنیم.


























































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار