نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 بهمن 1401 - 07:09
در دهه فجر انقلاب اسلامی

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: ۹۰ پروژه با اعتبار ۲۳۷۱ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در شهرستان دشتی، افتتاح و اجرایی شد.






نوای جنوب:دکتر احمد محمدی زاده در پایان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های دهه فجر در شهرستان دشتی در جمع خبرنگاران با تبریک سیزدهم رجب سالروز ولادت مولی‌‌الموحدین حضرت علی (ع) اظهار داشت: نظام اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و هر روز شاهد شکوفایی بیشتر کشور در عرصه‌های مختلف هستیم.

 

وی با مقایسه کمیت و کیفیت پروژه‌های عمرانی و اقتصادی نسبت به گذشته افزود: پروژه‌های شهرستان دشتی نسبت به شش‌ماه قبل رشد حدود پنج برابری داشته به گونه‌ای که در هفته دولت ۵۰۰ میلیارد تومان طرح در شهرستان دشتی، افتتاح و اجرایی شد و اینک ۲۳۷۱ میلیارد تومان پروژه را افتتاح و یا اجرایی کردیم.

 

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در دهه فجر امسال بیش از ۹۰ پروژه شامل ۸۰ طرح و پروژه عمرانی و ۱۰ طرح اقتصادی در دشتی افتتاح و اجرایی شده است.

 

محمدی‌زاده تصریح کرد: بخش خصوصی سرمایه‌گذاری‌های ارزشمندی در جای جای استان انجام داده که البته بخشی از پروژه‌ها در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، افتتاح و یا اجرایی می‌شوند.

 

وی اضافه کرد: طرح‌های عمرانی با ۴۶۱ میلیارد تومان اعتبار و طرح‌های اقتصادی با حدود ۲ هزار میلیارد تومان در این شهرستان اجرایی و افتتاح شده‌اند.

 

استاندار بوشهر با اشاره به برخی پروژه‌های شاخص شهرستان دشتی گفت: پروژه مسکونی ۸۴ واحدی طرح جهش تولید مسکن در دشتی با اعتبار ۷۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

 

محمدی زاده افزود: همچنین ۲۴ پروژه عمران شهری و ۱۱ پروژه عمران روستایی افتتاح و ۱۱ پروژه عمران شهری و ۲ پروژه عمران روستایی نیز کلنگ زنی شده است.

 

استاندار بوشهر گفت: کارخانه رب گوجه فرنگی نیز با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

 

محمدی‌زاده تاکید کرد: رسیدگی به مطالبات و دغدغه‌های مردم، مهم‌ترین وظیفه مسئولان استان بوشهر است و در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها نیز این مهم لحاظ می‌شود.












































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار