کد خبر: 35807 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 04 بهمن 1401 - 11:56
در نشست مشترک استانداران با وزیر کشور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،
استاندار بوشهر:متولی اشتغال در پارس جنوبی و شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی باید تحت نظر استان باشد و تا زمانی که در اختیار نفتی‌ها باشد، وضعیت اشتغال بهبود نمی‌یابد.

نوای  جنوب:استاندار بوشهر گفت: متولی اشتغال در پارس جنوبی و شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی باید تحت نظر استان باشد در غیر این صورت وضعیت اشتغال بهبود نمی‌یابد.





نوای جنوب:دکتر احمد محمدی زاده اظهار داشت: در نشست مشترک استانداران با وزیر کشور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نسبت به تشریح مسائل استان بوشهر اقدامات لازم صورت گرفت.

وی با اشاره به اهمیت اشتغال نیروهای بومی استان اظهار داشت: دولت سیزدهم در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان متخصص و متعهد و افراد دارای مهارت، برنامه ویژه‌ای دارد و امیدوارم شاهد جذب جوانان در مشاغل مورد نظر باشیم.

وی افزود: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید و دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده و در استان بوشهر توجه خاصی به شرکت‌های دانش بنیان و فناور داریم و حمایت‌های لازم انجام شده است.

استاندار بوشهر با انتقاد از وضعیت اشتغال در شرکت‌های زیر مجموعه پارس جنوبی خاطر نشان کرد: متولی اشتغال در پارس جنوبی و شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی باید تحت نظر استان باشد و تا زمانی که در اختیار نفتی‌ها باشد، وضعیت اشتغال بهبود نمی‌یابد.

محمدی زاده تصریح کرد: دوره‌های مهارتی توسط اداره کل فنی و حرفه‌ای استان برای جوانان علاقمند در حال برگزاری است و اشتغال جوانان آموزش‌دیده را تضمین می‌کنیم.

وی بیان کرد: در حوزه‌های دانش بنیان و همچنین دریامحور بویژه در پرورش آبزیان، اقدامات حمایتی خاصی برای سرمایه گذاران و فعالان این بخش‌ها در نظر گرفته‌ایم که تحولی در اشتغال پایدار برای جوانان بومی ایجاد می‌کند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/35807