کد خبر: 35805 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 04 بهمن 1401 - 09:27
پیام فرماندار تنگستان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نوای جنوب:اقدام اخیر اروپایی ها مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، مصداق بارز دخالت در امور کشورها و مقابله با مردم ایران بوده و بر همین اساس، قویا این اقدام گستاخانه و نابخردانه پارلمان اروپا را محکوم می نماییم. 





نوای  جنوب:پیام احمد لطفی فرماندار تنگستان، در محکومیت اقدام اخیر پارلمان اروپا و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی* 

 

اقدام اخیر اروپایی ها مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، مصداق بارز دخالت در امور کشورها و مقابله با مردم ایران بوده و بر همین اساس، قویا این اقدام گستاخانه و نابخردانه پارلمان اروپا را محکوم می نماییم. 

 

اقدامات ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از مظلومان دنیا و تامین امنیت خاورمیانه که توسط آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک کش به خطر افتاده است، بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

بدیهی‌ست که این اقدام پارلمان اروپا نه تنها در عزت و سربلندی پاسداران سرافزار انقلاب اسلامی خدشه ای وارد نخواهد کرد، بلکه نشان دهنده ی شکست  و درماندگی عوامل غرب در سازماندهی فتنه های اخیر در کشور ایران است.

 

اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم در مجموعه دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی، این اقدام بی شرمانه را محکوم کرده و باور دارم که پایان این اقدام، جز سربلندی برای مجموعه سرافراز و قهرمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نخواهد بود.

 

احمد لطفی

فرماندار تنگستان

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/35805