کد خبر: 35747 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 30 دي 1401 - 13:19
حلسه پنحشنبه هفته جاری
انتقاد از برگزار کنندگان جلسه ای با عنوان نشست جوانان انقلابی با استاندار بوشهر در فرمانداری دشتستان

نوای جنوب:روز پنجشنبه 29دی ماه گفته می شود جلسه ای در فرمانداری دشتستان با عنوان نشست جوانان انقلابی با استاندار بوشهر برگزار گردیده است!





نوای جنوب:روز پنجشنبه 29دی ماه گفته می شود جلسه ای در فرمانداری دشتستان با عنوان نشست جوانان انقلابی با استاندار بوشهر برگزار گردیده است!

پس از این جلسه تماسهای زیادی از سوی جوانانی که در ستادهای آیت اله رئیسی فعالیت شبانه روزی در دشتستان داشتند و در این جلسه نادیده گرقته شدندبا این رسانه  انجام شد 

در جلسه فرمانداری دشتستان از رسانه های تاثیر گذار استان و دشتستان که محورهای رسانه ای ستادهای آیت اله رئیسی در استان بودند و هم اکنون پرچم حمایت از دولت را بردوش دارند دعوت نشده بود!!شاید برگزارکنندگان با رسانه های حامی دولت در انتخابات و هم اکنون آشنایی نداشته اند،گفتنی است در 9فرمانداری دیگر استان هماهنگی و همکاری مطلوب با رسانه های حامی دولت وجود دارد.

برخی از جوانان حامی دولت که در انتخابات تلاش وافر در ستادهای آیت اله رئیسی داشتند از نحوه برگزاری این جلسه گلایه داشتند.

اگر برگزار کنندگان جلسه شناخت دقیقی از همراهان و حامیان دولت در دشتستان داشته اند!و تعمدا نادیده انگاری شده اند ؟؟؟؟و اگر شناخت هم ندارند که.............!!!!

درآخرین سال مجلس و در حالی که شمارش معکوس برای انتخابات 402اغاز شده است چنین برخوردهایی برای وحدت و یکپارچگی نیروهای حامی دولت خاصه رسانه های تاثیرگذار این جریان نتیجه خوبی دربرنخواهد داشت.

گفتنی است کلیه موارد نشست های استاندار محترم بوشهر در شهرستانها صفر تا صد بعهده فرمانداری هاست.

 


 

 

 

 

 

 

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/35747