کد خبر: 35703 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 28 دي 1401 - 07:17
رئیس پلیس آگاهی استان
کلاهبردار میلیاردی کنگان دستگیر شد+جزئیات

نوای جنوب:رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شهروندان خواست تا قبل از سرمایه گزاری در هر شرکتی، ابتدا از طریق مراجع قانونی صحت و اصالت اساسنامه، هویت واقعی و سوابق کاری این شرکتها استعلام و بررسی و مراقب ترفند و شگرد کلاهبرداران باشند.

نوای جنوب: کلاهبردار حرفه ای در کنگان دستگیر شد

 

  رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری کلاهبردار حرفه ای در شهرستان کنگان و کشف انواع کلاهبرداری با ارزش ۲۳۰ میلیارد ریال خبرداد.

  سرهنگ جوشن سهرابی اظهار داشت: به دنبال اقدام افرادی سود جو در راه اندازی و تأسیس شرکت در شهرستان کنگان با وارد کردن دستگاه پوز ازکشورهای خارجی و ترغیب شهروندان به سرمایه گزاری در این شرکت و سپس متواری شدن و عدم پاسخگویی به سرمایه گذاران، تحقیقات همه جانبه توسط کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان کنگان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: هویت هر سه نفر شناسایی و در دو عملیات جداگانه هر سه نفر از جمله متهم اصلی و سرباند دستگیر و با شناسایی ۱۴ نفر از شهروندان و معرفی به مراجع قضائی، این اقدام به موقع پلیس منجر به کشف کلاهبرداری با ارزش ۲۳۰ میلیارد ریال تا این لحظه شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شهروندان خواست تا قبل از سرمایه گزاری در هر شرکتی، ابتدا از طریق مراجع قانونی صحت و اصالت اساسنامه، هویت واقعی و سوابق کاری این شرکتها استعلام و بررسی و مراقب ترفند و شگرد کلاهبرداران باشند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/35703