کد خبر: 35690 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 27 دي 1401 - 10:54
درنشست با اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان:
معاون سیاسی،امنیتی استاندار بوشهر:ایجاد بانک اطلاعاتی نخبگان جهادی و انقلابی استان بوشهر

نوای جنوب:معاون سیاسی استاندار بوشهر از ایجاد بانک اطلاعاتی نخبگان جهادی و انقلابی استان بوشهر خبر داد.





نوای جنوب:معاون سیاسی استاندار بوشهر از ایجاد بانک اطلاعاتی نخبگان جهادی و انقلابی استان بوشهر خبر داد.

 

  اکبر پورات در نشست با مدیران و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با اشاره به نقش دانشگاه‌ها در توسعه و پیشرفت اظهار داشت: دانشجویان همواره در توسعه و پیشرفت نقش آفرینی کرده‌اند و در نظام اسلامی، دانشگاه و دانشجو جایگاه ویژه‌ای داشته و دارد.

 وی به تحولات سه ماه اخیر در کشور و استان اشاره کرد و یادآور شد: طی دو سه ماه اخیر در پنج شهر استان تجمعات پراکنده ای داشتیم که به نحو مطلوب مدیریت شد.

 

معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: با

هماهنگی خوبی که توسط شورای تامین و با سکانداری استاندار انجام شد، بحمدالله هیچ فوتی و مجروح در بین نیروهای انتظامی و همچنین اغتشاشگران نداشتیم.

 

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد بوشهر نیز در مدیریت این حوادث، عملکرد خوبی داشت و مشکل خاصی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد استان نداشتیم.

 

پورات با بیان اینکه دشمن در جنگ هیبریدی ورود کرده تصریح کرد: دشمن با جنگ هیبریدی و ترکیبی در صدد ضربه زدن به ایران اسلامی است که هیچگاه به موفقیت نمی‌رسد.

 

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم در کنترل تورم و بهبود وضعیت معیشتی مردم اقدامات ارزشمندی انجام داد و رشد خوبی داشتیم و دشمنان به همین دلیل ورود کردند.

 

 

پورات تاکید کرد: دشمن برای سال آینده و سال‌های بعد، برنامه‌ریزی کرده که

مایوس کردن و ناامیدی مردم مهم‌ترین برنامه دشمنان برای رخنه در جامعه هدف است.

معاون سیاسی استاندار بوشهر با بیان اینکه اواخر بهمن سفر رئیس جمهور به استان بوشهر انجام می‌شود اظهار داشت: در این سفر، پروژه‌های متنوعی را افتتاح و کلنگ زنی می‌کنیم.

پورات همچنین به طرح‌های دهه فجر اشاره و بیان کرد: بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه در دهه فجر در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کمیسیون دانشجویی در استان فعال است گفت: هر ۴۵ روز یکبار نشست‌های کمیسیون برگزار می‌شود و بحمدالله موارد مطرح شده نیز مرتفع می‌شوند.

پورات با بیان اینکه جهاد تبیین باید در محیط‌های دانشگاهی عملیاتی شود ابراز داشت: بیان خدمات‌ دولت‌ به مردم و جامعه هدف و شناخت مردم از اقدامات انجام شده، امری لازم است که انتظار داریم با گسترش جهاد تبیین بویژه در دانشگاه‌ها، عملی شود.

وی از حضور مسئولان استان بوشهر در بین دانشجویان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با حضور استاندار، معاونین استاندار و مدیران کل ستادی و اجرایی استان در دستور کار قرار دارد و امیدوارم با هماهنگی و برنامه‌ریزی بزودی اجرایی شود.

معاون سیاسی استاندار بوشهر از ایجاد بانک اطلاعاتی نخبگان جهادی و انقلابی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با ایجاد این بانک اطلاعاتی، کادرسازی برای مدیریت‌های مختلف در آینده انجام می‌شود.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/35690