کد خبر: 35682 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 26 دي 1401 - 17:48
در بازدید از پروژه های طرح جهش تولید مسکن در عالیشهر
دکتر محمدی زاده استاندار:بیش از ۳۵۰۰ واحد مسکونی در قالب ۱۳ پروژه در طرح جهش تولید مسکن در عالیشهر در دست ساخت است.+تصاویر

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: بیش از ۳۵۰۰ واحد مسکونی در قالب ۱۳ پروژه در طرح جهش تولید مسکن در عالیشهر در دست ساخت است.

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: بیش از ۳۵۰۰ واحد مسکونی در قالب ۱۳ پروژه در طرح جهش تولید مسکن در عالیشهر در دست ساخت است.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر با همراهی معاون عمرانی استاندار و تعدادی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان از پروژه‌های جهش تولید مسکن در عالیشهر بازدید و در جریان آخرین پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها قرار گرفتند.

 

استاندار بوشهر در بررسی روند اجرای طرح ملی نهضت مسکن در شهر جدید عالیشهر بوشهر با اشاره به اینکه بیش از 3 هزار و 500 واحد مسکونی در این شهر در دست ساخت است، اظهار داشت: این واحدهای سکونی در قالب 13 پروژه در شهر عالیشهر اجرایی و عملیاتی شده است.

 

احمد محمدی‌زاده با تأکید بر لزوم تسریع در اجرای طرح ملی نهضت مسکن در استان بوشهر بیان کرد: در ایام الله دهه فجر و سفر دوم رئیس جمهور به بوشهر تعدادی از واحدهای مسکونی در شهرهای مختلف این استان افتتاح و به متقاضیان واگذار می‌شود.

 

وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های مهم در استان بوشهر، سرعت بخشیدن در تکمیل پروژه‌های ساخت مسکن است و در این راستا واگذاری زمین به جوانان فاقد مسکن در شهرها و روستاهای استان بوشهر آغاز شده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز گفت: زمین برای ساخت ۴۲ هزار واحد مسکونی در اجرای طرح جهش تولید مسکن در استان بوشهر تأمین شده است.

 

سید محمود دستغیبی اظهار داشت: اکنون 10 هزار و 120 واحد مسکونی در شهرهای استان بوشهر در حال ساخت است.

 

وی تصریح کرد: علاوه بر این، ساخت 2 هزار و 400 واحد در روستاهای استان بوشهر آغاز شده و یک‌هزار و 830 واحد هم به‌صورت گروهی در حال ساخت است.

 

دستغیبی با اشاره به افتتاح بخش نخست واحدهای مسکونی در دهه فجر امسال بیان کرد: نخستین واحدهای مسکونی نهضت ملی جهش تولید مسکن بهمن ماه امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.












































لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/35682