کد خبر: 35660 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 25 دي 1401 - 12:59
بنزما: من و رونالدو نیازی به عکس‌گرفتن نداریم

نوای جنوب:کریم بنزما شایعه اختلاف با کریستیانو رونالدو را رد کرد و گفت که برای اثبات دوستی با او نیازی به عکس‌گرفتن ندارد.

نوای جنوب:فردا رئال‌مادرید در فینال سوپرجام اسپانیا به مصاف بارسلونا خواهد رفت. رئال سال گذشته برنده این عنوان شد و فردا به‌دنبال فتح دوباره این جام است.

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال، در نشست خبری این بازی گفت: «سوپرجام برای ما بسیار باارزش است و یک جام و افتخار جدید برای باشگاه خواهد بود. رئال در هر جامی برای قهرمانی می‌جنگد. بازی دشواری خواهد شد؛ ولی آماده‌ایم و می‌خواهیم نشان دهیم که یک بار دیگر قصد قهرمانی داریم.»بنزما در مورد وضعیت بدنی خودش گفت: «مدتی مصدوم بودم؛ ولی حالا در بهترین شرایط بدنی هستم. تمرینات بسیار خوبی داشتم و توانسته‌ام در بازی‌های اخیر گل بزنم و از عملکرد خودم کاملا راضی هستم.»

خط‌خوردن از فهرست فرانسه در جام جهانی به‌دلیل مصدومیت: «قصد صحبت در مورد جام جهانی را ندارم و هرچه بود، تمام شد. مهم‌تر از همه بازی فرداست و روی فینال تمرکز کرده‌ام. هم از لحاظ بدنی و هم ذهنی شرایط خوبی دارم. نه در مورد تیم ملی فرانسه و نه جام جهانی دوست ندارم حرف بزنم.»



قبل از جام جهانی به بنزما اتهام غیبت عمدی در بازی‌های رئال می‌زدند و این‌که او جام جهانی را به رئال ترجیح می‌دهد. کریم در این رابطه گفت: «چه می‌توانم بگویم؟ من هرگز این کار را نمی‌کنم. هرگز نشده به‌عمد از بازی برای رئال خودداری کنم و جام جهانی را ترجیح بدهم. اگر قبل از جام جهانی نتوانستم زیاد بازی کنم، به‌خاطر مصدومیت بود. من واقعا دوست داشتم به رئال کمک کنم، اما نمی‌شد.»

وضعیت تمدید قرارداد: «من در رئال هستم و از هر لحظه بازی و تمرین برای باشگاه لذت می‌برم. هر سال همین‌طور بوده است. نمی‌دانم تا چه زمانی برای رئال بازی خواهم کرد؛ ولی از هر روز حضور در این باشگاه احساس غرور می‌کنم. الان وقت صحبت در مورد تمدید قرارداد نیست. فعلا فقط پیروزی برابر بارسلونا اهمیت دارد.»
دیروز کریستیانو در تمرین رئال در ریاض حضور یافت، اما عکس و ویدئویی از ملاقات او و بنزما منتشر نشد تا شایعه اختلاف این دو به گوش برسد. بنزما در این رابطه گفت: «رونالدو را دیدم و شرایط خوبی داشت. برای او در النصر آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم گل بزند و سرنوشت‌ساز باشد. من و کریستیانو برای اثبات دوستی نیاز به عکس‌گرفتن نداریم. این موضوع بیشتر برای اینستاگرام، توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی است. امیدوارم فردا در ورزشگاه باشد و با هم حرف بزنیم.»

دیدار برابر بارسلونا: «بارسلونا تیم بزرگی است و مثل همیشه، بازی برابر این تیم مهم و حساس خواهد بود؛ به‌خصوص که این یک فینال محسوب می‌شود. ما فقط باید بازی همیشگی‌مان را انجام دهیم و معتقدم کاملا آماده‌ایم. امیدوارم هم خوب بازی کنیم و هم قهرمان شویم.»

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/35660