نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 دي 1401 - 12:06

نوای جنوب:شهردار آب پخش گفت:با همت بلند مجموعه شهرداری،شهر آب پخش به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

 





نوای جنوب:شهردار آب پخش گفت:با همت بلند مجموعه شهرداری،شهر آب پخش به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری آب پخش؛مهندس افشین خجسته پور با اعلام این مطلب اظهار داشت:عمران و آبادانی شهر می تواند در رفاه و آسایش شهروندان نقشی بی بدیل ایفا کند و ما در مجموعه شهرداری تلاش می کنیم با اجرای طرح های عمرانی و همچنین توسعه فضای سبز ضمن زیباتر نمودن سیمای عمومی شهر به آرامش مردم نیز کمک کنیم.

 

مهندس خجسته پور از فعال بودن ۷ پروژه عمران شهری در سطح شهر آب پخش خبر داد و افزود:تلاش کرده ایم این پروژه ها در سریعترین زمان ممکن و با کیفیت لازم اجرا و به بهره برداری برسند.

 

شهردار آب پخش بیان داشت:پروژه های کانال دفع آبهای سطحی جنب میدان شهرداری،کانال دفع آبهای سطحی شرق بلوار انقلاب،احداث جاده سلامت،ساماندهی آرامستان محله درواهی،زیرسازی و آسفالت معابر،کانیوگذاری و بهسازی معابر شهر،پیاده روسازی بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی در حال اجرا هستند.

 

مهندس خجسته پور خاطرنشان کرد:چند پروژه عمرانی نیز در حال مطالعه یا آماده ورود به مرحله مناقصه عمومی هستند که انشالله در آینده ای نه چندان دور عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد 

 

شهردار آب پخش ابراز امیدواری کرد با حمایت های خوب مسئولان شاهد بهره برداری این پروژه ها و تقدیم آن به مردم خوب آب پخش باشیم.





















کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری ابپخش

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار