نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 دي 1401 - 06:26
در صحن علنی شورای شهر بوشهر مطرح شد:

نوای جنوب:جلسه علنی شورای شهر بوشهر حاوی نکات قابل توجه ای بود!





نوای جنوب:جعفر پورکبگانی عضو شورا که با تاخیر به جلسه رسیده بود، خواستار فرصتی برای بیان صحبت هایش شد.

وی خطاب به نیک روش، رییس شورا گفت: طی روزهای اخیر شایعه بزرگی در سطح شهر مطرح است که به مهمانی شش عضو شورا در منزل شما در محله تنگک مربوط است. من به همراه خانم هلال بحر و برزگزاده در این جلسه نبوده ایم، از شما می پرسم موضوع جلسه درچه موردی بوده؟ اگر درخصوص شورا شهر یا آنطور که گفته شده کاستی های شهردار بوده که باید در شورا برگزار می شد، اگر هم برنامه انتخاباتی دارید، زمان زیادی مانده است.

در مقابل، نیک روش گفت: همانطور که شما می گویید شایعاتی است، حتما شایعه است.

پورکبگانی هم خطاب به وی گفت که بجای تمسخر، باید پاسخ دهید که دلیل این جلسه با حضور 6 عضو شورا چه بوده؟ برخی اعضا بحث وحدت در شورا را می کنند، برخی هم می گویند بحث درباره شهردار بوده است.

نیک روش هم گفت: «مگر من هرجلسه ای در خانه ام برگزار می کند باید در جلسه توضیح دهم؟ بعد از جلسه رسمی خدمتتان پاسخ می دهم.» با این حال پورکبگانی اصرار داشت که چون جلسه با حضور رسانه ها است، باید در این جمع توضیح داده شود.

در ادامه پورکبگانی خطاب به رییس شورا با بیان اینکه من درخصوص لوایح اظهارنظر نمی کنم تا شما راحت به کارتان برسید، از آنچه غیرقانونی بودن صدور احکام توسط وی دانست انتقاد کرد. در مقابل نیک روش با قرائت بندی از قانون شوراها، صدور حکم را در راستای اختیاراتش دانست.

زمانی که پورکبگانی انتقاد کرد که صدور حکم از سوی شما برای فردی که حکم دیگری برایش توسط شهردار صادر شده غیرقانونی است، مشخص شد بحث بر سر ابلاغ حکم دبیر جدید کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورا است.

وقتی پورکبگانی از رفاهی پرسید آیا برای این حکم با شما هماهنگ شده، وی توضیح داد: این فرد تمایل به برگشت به شهرداری نداشت و ما نیز به دبیر کمیسیون نیاز داشتیم، رییس شورا حکمش را صادر کرد، داستان دیگری نداشته است.

پس از این مباحث بی نتیجه، به دلیل همزمانی با اذان مغرب، جلسه شورا برای بررسی لوایح به بعد از نماز موکول شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شورای شهر بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار