نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 دي 1401 - 11:51

نوای  جنوب:احمد لطفی فرماندار تنگستان در آیین تکریم و معارفه روسای ورزش و جوانان شهرستان خبر داد: احداث پنج زمین ورزشی در سطح روستاها و شهرهای شهرستان تنگستان در دستور کار است.








نوای  جنوب:احمد لطفی فرماندار تنگستان در آیین تکریم و معارفه روسای ورزش و جوانان شهرستان خبر داد: احداث پنج زمین ورزشی در سطح روستاها و شهرهای شهرستان تنگستان در دستور کار است.

 

وی با بیان اینکه توسعه زیرساختهای ورزشی و رشد دسته‌جات ورزشی در تنگستان نسبت به برخی نقاط استان کمتر بوده، تصریح نمود: در برنامه کاری خود اهمیت و پشتیبانی خاصی در همه موارد مختلف برای بهبود حوزه ورزش و پشتیبانی مسابقات ورزشی داریم و نیاز است از مدیر جدید ورزش و جوانان شهرستان نیز پشتیبانی مالی و سخت‌افزاری شود.

 

مقام عالی دولت در تنگستان عنوان نمود: متاسفانه از حوزه‌های ورزش و آموزش و پرورش مغفول ماندیم و باید با برنامه‌ریزی بهتر و قوی‌تر، این حوزه‌ها را همچون گذشته رشد دهیم دهیم.

 

لطفی بیان کرد: مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان ضمن حضور چندین باره خود در شهرستان تنگستان، در همین مدت کوتاه خدماتی خوبی از جمله تجهیز سیستم سرمایشی سالنهای ورزشی و تامین لوازم هیات‌ها و دسته‌جات ورزشی تنگستان را انجام دادند که همه اینها از ویژگی‌های خوب مدیریتی آقای صالح‌‌احمدی‌ست و ایشان توانسته با مدیریت خوب خود، مجموعه همکاران‌شان در شهرستان‌ها را با حوزه کاری خود هماهنگ کند.

 

کمال صالح‌احمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: از حمایت‌های فرماندار تنگستان از حوزه ورزش و پشتیبانی وی از برگزاری مسابقات ورزشی رسمی، مسائل مربوط به پیشکسوتان ورزشی و زیرساختهای حوزه ورزش سپاسگزارم. 

 

وی ابراز امیدواری کرد با گشایش‌هایی که اتفاق خواهد افتاد، بتوانیم بیشتر از این از ورزش تنگستان حمایت کنیم.

 

صالح‌احمدی بیان داشت: علی‌رغم کمبودهای نیروی انسانی و مشکلاتی که در حوزه ورزش شهرستان وجود دارد، سرکار خانم فاطمه جعفریان عملکرد بسیار خوبی در توسعه ورزش تنگستان داشتند که از ایشان سپاسگزارم.

 

 مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی و اهمیتی که دولت جدید در حوزه جوانان و مسایل مترتب بر جوانان مانند مسکن، اشتغال، ازدواج، اوقات فرافت و … دارد، این مهم وظیفه مدیر جدید را سنگین‌تر خواهد کرد.

 

کمال صالح‌احمدی تصریح کرد: روشنایی استادیوم ورزشی اهرم و چمن استادیوم ورزشی آباد بعنوان مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرستان با پیگیری و حمایت نماینده محترم مردم در مجلس و فرماندار شهرستان در دستور کار قرار دارد.

 

*در پایان این نشست، ضمن تقدیر از زحمات خانم فاطمه جعفریان مدیر پیشین ورزش و جوانان تنگستان، آقای ابوذر قایدی بعنوان رییس جدید این اداره معرفی شد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار