نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 دي 1401 - 16:50

نوای جنوب:ه گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دیلم در این کارگاه آموزشی اظهار کرد: بانوان به فراخور نقش کلیدی خود در خانواده نقشی انکارناپذیر در مدیریت مصرف آب دارند که باید این نقش بخوبی مورد توجه واقع شود.

نوای جنوب:ه گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دیلم در این کارگاه آموزشی اظهار کرد: بانوان به فراخور نقش کلیدی خود در خانواده نقشی انکارناپذیر در مدیریت مصرف آب دارند که باید این نقش بخوبی مورد توجه واقع شود.وی بیان کرد: همچنین بانوان به واسطه انجام بخش قابل توجهی از کارهای خانه و تربیت فرزندان می توانند مصرف بهینه آب را برای اعضای خانواده نهادینه کنند.

شولی ادامه داد: مصرف بهینه آب به معنی محدودیت در مصرف نبوده بلکه هدف از این مهم تنها مدیریت مصرف و جلوگیری از هدررفت آب است.

وی تصریح کرد: خشکسالی های پیاپی منابع آبی کشور را به میزان قابل توجهی کاهش داده است که با چنین شرایطی صرفه جویی در مصرف بیش از هر زمان دیگری ضرورت پیدا کرده است.

شولی افزود: در این زمینه بانوان هستند که می توانند با بهره گیری از راهکارهای متنوع مصرف آب این مهم را به سایر اعضای خانواده تعمیم دهند.

وی اظهار کرد: در استان بوشهر نیز تامین آب با آب شیرین کن ها به عنوان موضوعی راهبردی در دستور کار قرار گرفته است که این گامی در جهت خودکفایی بیشتر استان بوشهر در تامین آب شرب است.

وی عنوان کرد: اجتناب از مصرف آب شرب برای شستن حیاط ، خودرو، فضای سبز و همچنین نصب شناور روی مخزن های ذخیره آب با هدف جلوگیری از هدررفت آب حین پرشدن مخزن ها از جمله راهکارهایی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.




کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار