نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 دي 1401 - 10:29

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به استقرار صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی در استان گفت: برای تربیت نیروی ماهر و کارآمد موردنیاز این صنایع، راه‌اندازی هنرستان‌های غیردولتی در این استان ضروری است





نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به استقرار صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی در استان گفت: برای تربیت نیروی ماهر و کارآمد موردنیاز این صنایع، راه‌اندازی هنرستان‌های غیردولتی در این استان ضروری است.

اکبر پورات چهارشنبه ۳۰ آذر در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی برگزار شد، اظهار کرد: در حوادث اخیر، آموزش و پرورش، فرهنگیان و دانش‌آموزان یکی از اهداف اصلی تهاجم دشمن بوده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه با مدیریت مناسب، شاهد کمترین حواشی در مدارس استان بودیم و هم اکنون نیز فضای آرام و بدون دغدغه‌ای در استان برقرار است.

پورات خاطرنشان کرد: برای ناکامی دشمن در نقشه‌های آینده، نباید از آموزش و پرورش و مسائل فرهنگی و تربیتی غفلت کنیم.

وی با اشاره به فعالیت تعدادی از پتروشیمی‌های زیرمجموعه وزارت آموزش‌وپرورش پرورش در منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی، ادامه داد: اعتبارات این صنایع از محل مسئولیت‌های اجتماعی باید در اختیار آموزش و پرورش استان قرار گیرد.

معاون استاندار بوشهر بیان کرد: شهرداری استان موظف هستند بر اساس قانون شوراهای آموزش و پرورش، سهم خود را از محل عوارض صدور پروانه‌های ساختمانی واریز کنند.

وی در پایان گفت: تلاش می‌کنیم تا با پرداخت تسهیلات کم‌بهره به موسسان مدارس غیردولتی، پروژه‌های نیمه تمام این حوزه تکمیل شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار