نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 دي 1401 - 10:28

نوای جنوب:در دیدار بخشدار سعدآباد با مدیر عامل بانک صادرات استان بوشهر فعالیت مجدد شعبه سعدآباد مورد تأکید قرار گرفت*.





نوای جنوب:در دیدار بخشدار سعدآباد با مدیر عامل بانک صادرات استان بوشهر فعالیت مجدد شعبه سعدآباد مورد تأکید قرار گرفت*.

🟩🖋️...*به گزارش روابط عمومی بخشداری سعدآباد در نشستی که بین ابوالقاسم شریفی بخشدار سعدآباد با افشین یریان مدیر عامل بانک صادرات شعب استان بوشهر چهارشنبه سی ام آذرماه ۱۴۰۱ انجام پذیرفت بخشدار سعدآباد ضمن تشریح تاریخچه و گستردگی شهر سعدآباد و حومه در بازگشایی این شعبه بعنوان اولین شعبه ای که نزدیک به هفتاد سال پیش شروع  فعالیت خود را آغاز کرده است، که این خود باعث انتظارات و درخواست های به حق مردم شهر سعدآباد و حومه در شروع بکار مجدد این شعبه می‌باشد*.

🔷 *شریفی سپس خواستار اهتمام جدی و بیشتر مدیرعامل این بانک در جهت اجرای درخواست مردم شدند و افزودند: بخشداری سعدآباد بعنوان نماینده  عالی دولت و خدمتگزار مردم در تمام زمینه های ممکن و ظرفیت های موجود جهت تسریع و ترغیب در بازگشایی بانک صادرات شعبه سعدآباد دریغ نخواهد کرد*.

⬅️ *در ادامه مدیر عامل بانک صادرات استان بوشهر ضمن استقبال از جدیت و پیگیریهای مستمر بخشدار سعدآباد با مدیر عامل بانک صادرات ابراز خرسندی نمود و ضمن بیان مشکلاتی که باعث تعطیلی این شعبه گردیده است خواستار همکاری بیشتر سپرده گذاران پس از بازگشایی مجدد شدند*. 

🟠 *یریان افزود: چنانچه این شعبه با اقبال عمومی همراه شود مطمئنن از باجه به شعبه مستقل تبدیل خواهد شد*.

🟫 *در پایان مقرر گردید که بانک صادرات سعدآباد در آینده ای نزدیک در سالجاری ادامه فعالیت خود را با شروع به کار مجدد آغاز نمایند*.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار