نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 آذر 1401 - 16:38

نوای جنوب:در پی انجام اقدامات اداری موثر، مفید و ارزشمند شهردار وحدتیه، رئیس شورای اسلامی کارگری شهرداری از مهندس ارشدی تقدیر و تشکر نمودند.

 





نوای جنوب:در پی انجام اقدامات اداری موثر، مفید و ارزشمند شهردار وحدتیه صورت گرفت؛

 

  تقدیر و تشکر رئیس شورای اسلامی کارگری شهرداری وحدتیه از مهندس ارشدی 

 

 در پی انجام اقدامات اداری موثر، مفید و ارزشمند شهردار وحدتیه، رئیس شورای اسلامی کارگری شهرداری از مهندس ارشدی تقدیر و تشکر نمودند.

 

  به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، آقای امام قلی برامکی ریاست شورای اسلامی کارگری شهرداری وحدتیه در گفتگویی با این روابط عمومي با اشاره به نحوه و نوع عملکرد و اقدامات موثر، ارزشمند و ماندگار مهندس ارشدی شهردار وحدتیه در طول تصدی شهرداری مراتب تکریم، تقدیر و سپاسگزاری خویش رابه نمایندگی از جانب کارگران شهرداری از ایشان ابراز داشتند.

 

  آقای برامکی که به تازگی و پس از سالها، با برگزاری انتخابات زیر نظر مستقیم اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان دشتستان به همراه آقایان شجاع قلب و خواجه  به عنوان اعضای شورای اسلامي کارگری شهرداری انتخاب شده و ایشان سمت ریاست این شورا را برعهده دارند، درادامه این گفتگو اظهار داشت؛ مهندس ارشدی شهردار تلاشگر وحدتیه با همت و کوشش شبانه روزی به منظور جلب رضایتمندی عمومی شهروندان و کارکنان شهرداری مشغول فعالیت و تلاش هستند که الحمدالله خداوند توفیق داده اکثر مطالبات، دغدغه ها، نیازمندیها و مشکلات  اداری و.... کارکنان با دستورات ارزشمند ایشان حل و فصل و رفع گردیده و این امر مهم و زیربنایی موجب رویش بارقه امید و خودباوری، تعهد و احساس مسئولیت بیشتر در کارکنان گردیده است و تحقق و پاسخ مثبت آقای شهردار به کارکنان شهرداری موجب رونق کارها،تسریع و شتاب در انجام امورات، رضایتمندی و خرسندی کارکنان و سرانجام ارائه خدمات بهتر و بیشتر به همشهریان گردیده است.

 

  رئیس شورای اسلامی کارگری شهرداری وحدتیه به روز رسانی مطالبات کارگران و کارمندان نظیر اضافه کار،  هزینه مرخصی، هزینه ماموریت ، پرداخت بیمه، پرداخت های مناسبتی، نشست های متعدد با کارکنان، داشتن گوش شنوا، پیگیری ارزشمند امورات اداری کارکنان از استانداری نظیر عقد قرارداد، گزینش و.... را از جمله اقدامات مفید و موثر شهردار عنوان نمودند.

 

  آقای برامکی در پایان این گفتگو از تلاشها و زحمات صادقانه و ماندگار آقای مهندس ارشدی شهردار وحدتیه در طول ماههای گذشته تقدیر و مراتب سپاسگزاری و قدردانی خویش را معروض داشتند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
عالی
درود
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار