نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 آذر 1401 - 16:24
روز جمعه:

نوای جنوب:میز خدمت و ارتباط مردمی حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در مصلا نماز جمعه بوشهر برپا شد و مسئولان به‌صورت چهره به چهره مطالبات مردم را مورد بررسی قرار دادند.

نوای جنوب:در این برنامه که از ساعت 11 تا 14 با حضور مدیران ذیربط برگزار شد مسئولان بخش‌های سیاسی، امنیتی، اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر، بانوان، اتباع خارجی، پدافند غیرعامل، بنادر و دریانوردی استان بوشهر به‌صورت چهره به چهره پاسخگوی مطالبات مردم بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اهداف تشکیل میز خدمت در مصلا جمعه بوشهر را برشمرد و اظهار داشت: به دستور استاندار بوشهر برای رفع مشکلات مردم و پیگیری خواسته‌های آنان میز خدمت تشکیل شد.

اکبر پورات با اشاره به دیدار چهره به چهره با مردم در این برنامه تصریح کرد: در میز خدمت مسئولان 7 گانه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر مشکلات مردم از نزدیک مورد پیگیری و بررسی قرار دادند و برای آنها راهکار لازم ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: مواردی که مردم در دیدار با مسئولان در میز خدمت مطرح کردند برای تحقق مطالبات آنان پیگیری لازم انجام و اطلاع‌رسانی می‌شود






















 






























کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار