نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 آذر 1401 - 14:53
توسعه فضای سبز دیر

نوای جنوب: وی گفت : علاوه بر کاشت درختچه ، در کلیه پارک ها ، بلوارها و میادین نیز کار کاشت گل های فصلی نیز در حال همین هفته انجام میگیرد تا در روزهای آتی شاهد طراوت هرچه بیشتر از محیط شهری باشیم.

نوای جنوب:به‌گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر دیر 

 شهردار دیر با اعلام این خبر گفت : ایجاد تنوع در گونه های گیاهی و توسعه و ارتقاء فضای سبز شهری به ویژه گیاهان بومی شهر دیر که  از جمله درختچه های گلدار برهان گل ،اطلسی،مشعل گل ودرخت لگنم  که با آب وهوای شهر دیر سازگاری ومصرف آبی بسیار کم می‌باشد ،ازجمله اقداماتی است که با مطلوب شدن شرایط شدن آب و هوایی در دستور کار حوزه فضای سبز این شهر  قرار گرفته است .

علی ابراهیمی افزود : به همت نیروهای حوزه فضای سبز ، عملیات کاشت بیش از۵۰۰۰اصله نهال درختچه برهان گلی ،اطلسی،مشعل گل ولگنم امروز  در مسیر خیابان شهید باهنر ،امام حسین ومصلی انجام شد.

 وی گفت : علاوه بر کاشت درختچه ، در کلیه پارک ها ، بلوارها و میادین نیز کار کاشت گل های فصلی نیز در حال همین هفته انجام میگیرد تا در روزهای آتی شاهد طراوت هرچه بیشتر از محیط شهری باشیم.

گفتنی است : هرس درختان ، فرم دهی و نظم بخشی به بلوارها ، پارکسازی و نظافت بلوارها و پارک ها ، حاشیه زنی ، برگ کشی ، آبیاری و... نیز ازجمله اقدامات روزانه این حوزه از منطقه است که بطور مستقیم در حال انجام است
































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار