نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 آذر 1401 - 13:35
مهندس خجسته اظهار داشت

نوای جنوب:مهندس افشین خجسته پور با اعلام این خبر اظهار داشت: تهیه طرح مطالعاتی و مهندسی جمع‌ آوری و هدایت روان آب‌ های سطحی در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان و مدیریت آب‌های سطحی در دست اقدام است.





نوای جنوب:شهردار آب پخش گفت:طرح مطالعات دفع آبهای سطحی و سیلاب شهر آب پخش در دست اقدام است و در این راستا 2 کانال دفع آبهای سطحی در دو مسیر در حال اجراست.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری آب پخش؛مهندس افشین خجسته پور با اعلام این خبر اظهار داشت: تهیه طرح مطالعاتی و مهندسی جمع‌ آوری و هدایت روان آب‌ های سطحی در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان و مدیریت آب‌های سطحی در دست اقدام است.

مهندس خجسته پور افزود: با توجه به اینکه در بارندگی های شدید با بروز مشکلاتی در شهر مواجه هستیم و رفع این چالش نیازمند انجام طرح مطالعاتی و مهندسی روان آب‌های سطحی و سیلاب جهت کنترل و هدایت روان آب‌ها جهت مقابله با سیلاب‌های احتمالی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

شهردار آب پخش خاطرنشان کرد:در حال حاضر دو کانال دفع آبهای سطحی در دست اجراست و انشالله با پایان طرح مطالعاتی اجرای کانال های دیگر نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.












کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری ابپخش

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار