نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 آذر 1401 - 13:15
در آیین اختتامیه بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

نوای جنوب: شرکت پتروشیمی پردیس به عنوان صنعت سبز کشور با حمایت های مدیرعامل محترم، حضور موثری در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست داشت و به ارائه گوشه ای از فعالیت های داوطلبانه خود برای حفاظت و حراست از محیط زیست پیرامونی پرداخت که استقبال بازدیدکنندگان این نمایشگاه را در پی داشت.





نوای جنوب:

 حضور پررنگ در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست و کسب عنوان غرفه برتر در بین ۷۴ شرکت بزرگ صنعتی*

 

 شرکت پتروشیمی پردیس به عنوان صنعت سبز کشور با حمایت های مدیرعامل محترم، حضور موثری در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست داشت و به ارائه گوشه ای از فعالیت های داوطلبانه خود برای حفاظت و حراست از محیط زیست پیرامونی پرداخت که استقبال بازدیدکنندگان این نمایشگاه را در پی داشت.

 در آیین اختتامیه بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، غرفه شرکت پتروشیمی پردیس از بین ۷۴ شرکت تولیدی حاضر در نمایشگاه به عنوان یکی از ۴ غرفه برتر معرفی شد و با حضور دکتر دهقانی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و دکتر سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مورد تقدیر قرار گرفت.

 بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست هفته اول آذرماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و شرکت های بزرگ صنعتی و تولیدی مجموعه اقدامات خود برای کنترل معضلات زیست محیطی و آلودگی های ناشی از فرآیندهای تولید را در معرض دید علاقمندان به محیط زیست قرار دادند.

 شرکت پتروشیمی پردیس نیز در این نمایشگاه به ارائه گوشه ای از فعالیت های داوطلبانه خود برای حفاظت و حراست از محیط زیست پیرامونی پرداخت.

 حمایت از جنگل های حرا در استان بوشهر، ساخت و راه اندازی طرح محیط زیستی پتروشیمی همت با ظرفیت تولید یک میلیون تن اوره کشاورزی و جلوگیری از انتشار سالانه بیش از 800 هزار تن دی اکسیدکربن پتروشیمی ها و پالایشگاه ها و جلوگیری از مصرف سالانه 670 میلیون مترمکعب گاز متان، تولید کود اوره دوستدار محیط زیست با خواص کند رهابودن و آنتی کیکی برای اولین بار در ایران، پایش منطقه مرجانی پارک ملی نایبند، مدیریت آلاینده های هوا، مدیریت آب و پساب تولیدی، مدیریت پسماند و اجرای نظام مدیریت سبز از جمله فعالیت های پتروشیمی پردیس در راستای حفاظت از محیط زیست است که در این نمایشگاه به مخاطبان ارائه گردید.

 پتروشیمی پردیس بزرگ ترین مجتمع تولید کننده آمونیاک و اوره در خاورمیانه و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح جهان همکاری گسترده ای با سازمان حفاظت از محیط زیست برای رسیدن به رشد صنعتی سـازگار با محیط زیست دارد.


















کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پتروشیمی پردیس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار