نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 آذر 1401 - 13:12
در گفتگو با نوای جنوب:

نوای جنوب:فرماندار تنگستان در گفت و گو با نوای جنوب عنوان کرد: دو مقوله اشتغال و مسکن، بعنوان دو اولویت اصلی کاری ما در فرمانداری شهرستان تنگستان است.





نوای جنوب:فرماندار تنگستان در گفت و گو با نوای جنوب عنوان کرد: دو مقوله اشتغال و مسکن، بعنوان دو اولویت اصلی کاری ما در فرمانداری شهرستان تنگستان است.

 

احمد لطفی افزود: ما در هر هفته برای حوزه‌های اشتغال و مسکن، حداقل یک جلسه با حضور مدیران مربوطه در فرمانداری برگزار میکنیم و به طور مستمر پیگیر وضعیت این دو حوزه مهم کاری‌مان هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در حوزه مسکن، با توجه به طرح ویژه و بااهمیت جهش ملی مسکن که در دولت آیت‌الله رییسی به تصویب رسیده، ما نیز در شهرستان تنگستان تمام دستگاه‌ها و ظرفیت‌های ممکن را برای اجرای این طرح به کار گرفتیم و با محوریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سه شهر اهرم، دلوار و آباد، عملیات اجرایی ساخت واحدها اغاز شده است.

 

لطفی اضافه کرد: همچنین در این حوزه با برنامه‌ریزی‌هایی که در یک سال اخیر داشتیم و با پرداخت تسهیلات به متقاضیان، در نرم استانی بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی، در رده نخست استانی قرار بگیریم.

 

مقام عالی دولت در تنگستان بیان داشت: در حوزه اشتغال نیز با توجه به اهمیت این موضوع و  و تاکید استاندار محترم در حمایت از سرمایه‌گذاران و افراد جویای کار، هفته‌ای یک جلسه با حضور ۴ نفر از متقاضیان و با حضور مدیران مربوطه و محوریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار کرده و مشکلات و مسایل مربوط به روند مجوز و راه‌اندازی واحدها بررسی می‌شود، تا مراحل کاری متقاضیان تسریع شود.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار