کد خبر: 34963 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 آذر 1401 - 16:49
استاندار بوشهر:دومین هنرستان بوشهر در حوزه انرژی اتمی ساخته می‌شود

نوای جنوب: استاندار بوشهر با بیان اینکه یکی از هنرستان‌های مهم فنی این استان در حوزه انرژی اتمی است گفت: عملیات اجرایی آن آغاز شده و هنرستان دوم نیز در سفر رئیس سازمان انرژی اتمی به بوشهر عملیات آن آغاز می‌شود.





نوای جنوب:احمد محمدی‌‌زاده در نشست با وزیر آموزش و پرورش مهمترین دستگاه اجرایی را آموزش و پرورش دانست و اظهار داشت: توجه به حل مشکلات آموزش و پرورش از جمله دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در اولویت قرار دارد.

وی دانشگاه فرهنگیان را مهمترین دانشگاه دانست و بیان کرد: برای حل مشکلات این مرکز آموزش عالی توجه ویژه‌ای شده است.

محمدی‌زاده توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای را یک ضرورت اعلام کرد و افزود: بر اساس ظرفیت‌های مختلف صنعتی، تولیدی، سرمایه‌گذاری و عمرانی استان بوشهر هنرستان‌ها توسعه می‌‌یابد.

وی ادامه داد: یکی از هنرستان‌های مهم فنی استان بوشهر در حوزه انرژی اتمی است که عملیات اجرایی آن آغاز شده و هنرستان دوم نیز در سفر رئیس سازمان انرژی اتمی به بوشهر عملیات آن آغاز می‌شود.

استاندار بوشهر ساخت این هنرستان‌ها به لحاظ ساختمانی را در حد یک دانشکده دانست و تصریح کرد: توسعه‌ فضاهای آموزشی در استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته است و از هفته دولت تا هفته دفاع مقدس امسال 32 مدرسه افتتاح و به فضاهای آموزشی این استان افزوده شده است.

محمدی‌زاده نوسازی کلاس‌های تخریبی را در اولویت دانست و بیان کرد: نوسازی یک هزار و 710 کلاس تخریبی در دستور کار قرار گرفته است.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/34963