کد خبر: 34930 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 آذر 1401 - 08:53
آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه عمرانی در حوزه آموزش و پرورش استان بوشهر

نوای جنوب: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر دوشنبه ۳۰ آبان  ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : فرهنگیان از نجیب ترین اقشاری هستند که وظیفه سخت تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی را بر عهده دارند و لازم است خواسته های آنان با اهتمام ویژه بررسی و عملیاتی شود.

نوای جنوب:آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه عمرانی در حوزه آموزش و پرورش استان بوشهر/دغدغه فرهنگیان در حوزه درمان برطرف می شود

 

  مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر   گفت : فرهنگیان از نجیب ترین اقشاری هستند که وظیفه سخت تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی را بر عهده دارند و لازم است خواسته های آنان با اهتمام ویژه بررسی و عملیاتی شود.

 علی موحدی توسعه خدمات رفاهی ویژه فرهنگیان را ضروری دانست و اظهار داشت:در حال حاضر ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان از طریق  دو مرکز رفاهی که شامل خانه معلم۱  و خانه معلم۲  و درمانگاه فرهنگیان انجام می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: اجرای خدمات چند برابری به فرهنگیان و خانواده آنها  این مراکز از ضرر دهی به سوددهی رسانده است.

وی یادآور شد: تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان برنامه و بودجه استان و معاونت تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش برای احداث چند سالن ورزشی سرپوشیده، ۵۰ زمین چمن مصنوعی و ۵۰ کلاس درس تربیت بدنی منعقد شده است و به زودی با تخصیص اعتبارات عملیات اجرایی این پروژه ها آغاز می شود.

مدیر کل آموزش پرورش استان بوشهر گفت: اجرای طرح تفاهم نامه احداث سالن ورزشی سرپوشیده ۳۶ زمین چمن مصنوعی و ۱۰ کلاس درس تربیت بدنی منعقد شده که  برای احداث هر سالن ورزشی یک میلیارد تومان، هر زمین چمن ۱۵۰ میلیون تومان و کلاس درس تربیت بدنی ۱۰۰ میلیون اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده در صدد هستیم که مبلغ ۶۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی را جهت گسترش اماکن و زیرساختهای آموزشی استان جذب کنیم.

موحدی گفت: حدود یک هزار و ۳۰۰ ملک غیر منقول آموزش و پرورش استان دارای سند رسمی و حدود ۵۰۰ ملک دارای سند عادی از قبیل اشتشهادیه هبه نامه و ...است که بر اساس برنامه زمانبندی تا پایان دولت سیزدهم، همه املاک دارای سند تک برگ می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: بنیاد مستضعفان پس از ۴۳ سال املاکی به مساحت بیش از ۶۰ هکتار را رایگان به آموزش و پرورش اهدا کرده است که در مرحله اخذ سند رسمی قرار دارد

وی افزود: در تابستان ۱۴۰۱ مبلغ نود میلیارد ریال تامین و تو زیع تجهیزات مورد نیاز مدارس و  هنرستان‌های استان صورت گرفت .

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/34930