نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 آذر 1401 - 21:06
صادر گردید

نوای جنوب:تشكيل بسيج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران با تدبیر حضرت امام روح الله(ره) نشانه دور اندیشی آن پیرسـفرکرده از عمق اثرگذاری این نهاد مردمی در امنیت، آبادانی و خدمت رسانی به مردم کشور عزیزمان است. 





نوای جنوب:اگر بر كشوری نوای دلنشين تفكر بسيجی طنين انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گرديد والا هر لحظه بايد منتظر حادثه ماند، بسيج بايد مثل گذشته و با قدرت و اطمينان خاطر به كار خود ادامه دهد.  

*حضرت امام خمینی(ره)


 

🔹تشكيل بسيج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران با تدبیر حضرت امام روح الله(ره) نشانه دور اندیشی آن پیرسـفرکرده از عمق اثرگذاری این نهاد مردمی در امنیت، آبادانی و خدمت رسانی به مردم کشور عزیزمان است. 

 

🔹بر هیچ فرد آزاداندیشی پوشیده نیست که این نیروی عظیم مردمی در بزنگاه ها و روزهای سخت با جانفشانی و از خودگذشـتگی همیشه در کار مردم بوده است، حضور مؤثر و مقتدرانه در هشت سال دفاع مقدـس، همراهی با مدافعان سلامت در خدمت رسـانی به مردم، تلاش برای آبادانی و محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور و ارائه خدمات بی شمار دیگر در عرصه های فرهنگی و اجتماعی از نقش مؤثر و بی بدیل این شجره طیبه در آبادانی و سـربلندی میهن عزیزمان حکایت دارد. 

 

🔹اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهـدای مدافع وطن، مدافع امنیت، مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت؛ فرا رسیدن هفته بسـیج مستضعفین را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و بسیجیان دریادل و متعهد از جمله بسیجیان تلاشگر و خدوم عرصه جهاد تولید در شرکت پتروشیمی پردیـس تبریک و تهنیت عرض می کنم  و از درگاه خداوند قادر متعال سرافرازی و سـربلندی ایران اسلامی را در پرتو توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت دارم. 

 

*غلامرضا جمشیدی*

 *مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پتروشیمی پردیـس



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پتروشیمی پردیس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار