نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 آذر 1401 - 11:41
نگاهی عمیق به دستگاهی که باید نماد دولت باشد

نوای جنوب:در این میان آنچه مظلوم واقع شده است دولتی است که پس از بیش از یکسال هنوز برخی مسئولین حوزه استراتژیک اطلاع رسانی اداراتش غیر همسو و یاران منتقدین باسابقه!!اش هستند.





نوای جنوب: عمل حفظ یک رابطه سالم بین سازمان و جامعه/کارکنان/سهامداران/سرمایه گذاران/شرکای آن، روابط عمومی گفته می شود. فعالیت های روابط عمومی، جریان صحیح اطلاعات بین سازمان و جامعه آن (که مخاطب هدف نیز نامیده می شود) را تضمین می کند. روابط عمومی قدم بلندی برای حفظ تصویر برند یک سازمان در چشمان مخاطبان، سهامداران، سرمایه گذاران و همه افرادی که به نحوی با آن ارتباط دارند بر می دارد.

اصولا روابط عمومی هر اداره و دستگاهی نماد .تبلور و بیانگر اصول .تفکر و عملکرد آن اداره و دستگاه است و قطعا بایستی از نظر تفکر و هم اندیشی قرابت کامل و تام و تمام با دولت مستقر داشته باشد تا بتواند در امر پردازش و اطلاع رسانی عملکردها موفق عمل کند،قابل کتمان و پرده پوشی نیست یک مدیر روابط عمومی که تمام گذشته ورزومه اش همراهی کامل و جامع با تفکر مقابل دولت و نشست و هم اندیشی همیشگی در تمام رویکردها و انتخابات مختلف با تفکرات غیر همراه دولت مستقر داشته است چگونه می‌تواند با تعصب و علاقه ناشر عملکرد دولتی باشد که هیچ نشانی از آن ندارد؟واقعا جای ابهام است در این شرایط چرا برخی ادارات و دستگاه ها حاضر نیستند مدیران روابط عمومی خودرا که باید عملکرد آنها که همان عملکرد دولت انقلابی است نشر دهند از نیروها و جوانان شناخته شده حامی دولت انتخاب کنند.کدام عقل سلیمی میپذیرد فردی که هم اکنون رفیق گرمابه و گلستان منتقدین شناخته شده دولت مستقر است می‌تواند روابط عمومی دستگاهی باشد که باید عملکرد دولت را نشر دهد؟!!!!

در این میان آنچه مظلوم واقع شده است دولتی است که پس از بیش از یکسال هنوز برخی مسئولین حوزه استراتژیک اطلاع رسانی اداراتش غیر همسو و یاران منتقدین باسابقه!!اش هستند.  متخصصین روابط عمومی، یک موقعیت نامناسب را به وضعیت مطلوبی برای سازمان تبدیل می کنند. چنین وضعیتی چرخش یا spin نامیده می شود. در واقع، چرخش وضعیتی است که متخصصان روابط عمومی با تدبیر خود از یک موقعیت نامناسب به نفع شرکت و در جهت شهرت آن استفاده می کنند.

(( در روابط عمومی منفی، متخصصان روابط عمومی به جای تمرکز بر بهبود تصویر سازمان، روی تخریب شهرت کسب و کارهای رقیب تمرکز می کنند))

حال بنگرید روابط عمومی شما کدام هدف را دنبال می کند؟؟؟



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
روابط عمومی

نظرات کاربران
در جایی که مدیر کل همان مدیر ابقا یا ارتقا شده دولت قبل است شما چه انتظاری از روابط عمومی دارید
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار