کد خبر: 34885 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 آبان 1401 - 14:07
فرماندار گناوه:تفکر و فرهنگ بسیج باید در ادارات نهادینه شود +تصاویر

نوای جنوب:محمدتقی صفری در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: در جوهره بسیج، ویژگی های فراوانی وجود دارد که خدامحوری و ولایتمداری و خدمت به مردم از بارزترین آنها است.

نوای جنوب:

محمدتقی صفری در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: در جوهره بسیج، ویژگی های فراوانی وجود دارد که خدامحوری و ولایتمداری و خدمت به مردم از بارزترین آنها است.
وی اظهارداشت: بسیج مجموعه‌ای ارزشمند از جوهره وجودی ملت است که سرچشمه آن از قرآن و نهج البلاغه و ائمه اطهار(ع) نشات گرفته و  بدون هیچ مزد و منتی به مردم خدمات رسانی و در عرصه‌های مختلف انقلاب همواره حضوری چشمگیر و پرشور دارد.
فرماندار گناوه بیان کرد: شجاعت، خدمت صادقانه به مردم، بصیرت شناسی و دشمن شناسی از دیگر ویژگی‌های بارز بسیج است که ما مسئولان باید همواره در امور خود قرار دهیم.
صفری بیان کرد: شرکت مسئولان شهرستان در نمازجمعه کمرنگ است و کسانی که مسئول دولت اسلامی هستند باید  حضورشان در آیین عبادی سیاسی پررنگ باشد.
وی با اشاره به راه اندازی طرح محله اسلامی توسط سپاه این شهرستان گفت: مسئولان نهایت همکاری لازم را با متولیان و فرماندهان این طرح داشته باشند و درصورتی که کوتاهی کردند، به فرمانداری  گزارش شود.
وی از مسئولان شهرستان خواست تا عملکرد و فعالیت‌های حوزه‌های کاری خود را  به مردم بخوبی اطلاع رسانی کنند.
فرماندار گناوه به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: کسانی که به اموال بیت المال خسارت های میلیاردتومانی وارد کرده اند طرفدار مردم نیستند و در مسیر برنامه های دشمن گام برمی دارند.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: بسیج یکی از یادگاران ارزشمند امام راحل، نهالی است که این شجره طیبه را کاشت و امروز به یک درخت تنومندی تبدیل شده است.
سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور افزود: در  هفته مقدس بسیج ۱۷۳ برنامه در کل شهرستان پیش بینی شده که ۸۱ برنامه آن شاخص است.
وی از راه اندازی طرح  محله اسلامی در شهرستان گناوه خبر داد و بیان کرد: برابر ابلاغ سازمان بسیج مستضعفان، محله اسلامی برای خدمات هرچه بیشتر مردم در نقاط مختلف این شهرستان راه اندازی و فرماندهان پایگاه‌ها نیز تعیین شده اند.
 فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه  بر همکاری و تعامل هرچه بیشتر مدیران ادارات با متولیان و فرماندهان محله اسلامی تاکید کرد و گفت: کسانی که در این طرح گمارده شدند برای حل مشکلات و خدمات به مردم داوطلبانه همکاری و برای حل آنها به ادارات مراجعه می کنند که در این زمینه مدیر و کارکنان همکاری لازم داشته باشند.




                       
لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/34885