نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 آبان 1401 - 06:31
در نشست با مسئولان فرهنگی آموزشی

نوای جنوب:استاندار بوشهر با اشاره به اینکه دشمنان با تهاجم فرهنگی بر روی جوانان و نوجوانان اهداف خود را دنبال می‌کنند گفت: اجرا طرح‌های فرهنگ اسلامی و معرفتی در دانشگاه‌ها و مدارس مورد توجه قرار گرفته شود.

نوای جنوب:

 
     



استاندار بوشهر با اشاره به اینکه دشمنان با تهاجم فرهنگی بر روی جوانان و نوجوانان اهداف خود را دنبال می‌کنند گفت: اجرا طرح‌های فرهنگ اسلامی و معرفتی در دانشگاه‌ها و مدارس مورد توجه قرار گرفته شود.

دکتر احمد محمدی‌زاده در نشست با مسئولان فرهنگی آموزشی با حضور مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت اقدامات دشمنان در عرصه‌های گوناگون را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در جنگ و تهاجم فرهنگی یکی از اهداف مهم دشمن اثرگذاری بر روی جامعه آموزشی است.

وی افزایش آگاهی دانش‌آموزان و دانشجویان نسبت به شناخت و اهداف دشمنان را یک ضرورت دانست و افزود: در جنگ شناختی و ترکیبی، دشمنان از طریق رسانه‌ها از جمله شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه فارسی زبان، فضای مجازی و دیگر شبکه‌های اجتماعی اهداف خود را دنبال کردند.

استاندار بوشهر توجه به طرح‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها و مدارس را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: اجرا طرح‌های فرهنگی تربیتی در دانشگاه‌ها، دبیرستان و هنرستان‌ها بسیار مهم است که باید این مهم در دستور کار قرار گرفته شود.

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت، نیز با تأکید بر نقش تقویت فرهنگ اسلامی در جامعه در خنثی شدن اهداف و دسیسه دشمنان تصریح کرد: معلم و استاد در مدرسه و دانشگاه در تربیت اسلامی دانش‌آموزان و دانشجویان جایگاه ویژه‌ای دارند.

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی توجه به تقویت تربیت اسلامی و فرهنگ دینی در جامعه آموزشی را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: باید به فرهنگ دینی در مدارس و دانشگاه‌ها توجه ویژه کرد و در این عرصه آموزگار و استاد نقش ارزنده دارد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار