کد خبر: 34859 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 آبان 1401 - 06:04
انتقاد امام جمعه گناوه از رفتار اعضای شورای شهر

نوای جنوب: امام جمعه گناوه با بیان اینکه وظیفه مسئولان حضور در بین مردم، شنیدن خواسته‌ها و رسیدگی به مطالبات آنها است گفت: فاصله گرفتن اعضا از شورای شهر و عدم شرکت در جلسات خلاف وعده‌ها است.

نوای جنوب:

 

عدم حضور اعضای شورای شهر گناوه در جلسات خلاف وعده‌ها است

  امام جمعه گناوه با بیان اینکه وظیفه مسئولان حضور در بین مردم، شنیدن خواسته‌ها و رسیدگی به مطالبات آنها است گفت: فاصله گرفتن اعضا از شورای شهر و عدم شرکت در جلسات خلاف وعده‌ها است.

  حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با بیان اینکه اعضای شورا اسلامی شهر گناوه نماینده مردم هستند و نباید هر کدام حرف جداگانه ای بزند گفت: شما نماینده مردم هستید و وظیفه دارید جوابگو و پاسخگوی مطالبات مردم بوده و در جلسات شورای شهر حضور یابید.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه اعضای شورا که در روز اول به مردم قول داده‌اند که به مشکلات آنها رسیدگی و رفع کنند گفت: فاصله گرفتن اعضا از شورای شهر و عدم شرکت در جلسات خلاف این قول‌ها و وعده‌ها است و به معنای آن است که در وعده‌ها خود صادق نبوده‌اند.

حجت الاسلام رکنی حسینی خاطرنشان کرد: اگر کسی با عضوی از شورا مشکلی دارد، معنا ندارد هر کس به سمتی رفته و حرف خود را بزند و در جلسات حضور پیدا نکنید و برای اثبات صداقت خود باید در جلسات شورا حضور پیدا کنند.

امام جمعه گناوه با اشاره به اینکه در شرایطی که دشمن درصدد نامیدی مردم است این حرکات به یاس و ناامیدی‌ها کمک می‌کند، گفت: قطعاً اگر کسانی بخواهند حرکت غیر مردمی که به نفع و مصلحت مردم نیست انجام دهند در خط دشمن قرار دارند و در این جهت حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز حل مشکل مردم و امیدوار کردن آنها به آینده نظام اسلامی وظیفه همه مسئولان است گفت: مردم نیز مانند همیشه در کنار مسئولان هستند و اگر برخی تحت تأثیر تبلیغات دشمن قرار می‌گیرند این طور نیست که نسبت به انقلاب بی تفاوت است بلکه همواره در کنار انقلاب بوده و هستند. و حرکت‌ها و کارهای ما نباید شاد کننده دشمنان باشد بلکه باید دشمنان را مأیوس و ناامید کند.

وی با بیان اینکه همه باید کمک کنیم و و به فکر ما مردم باشیم گفت: ۶ هزار میلیارد تومان معادل ۶ سال بودجه استان ما بابت آلایندگی برای استان بوشهر در نظر گرفته شده است، اگر کسی کم کاری کند و یا کسی اعتنایی به خواسته‌های مردم نکند، قطعاً مطابق با خواسته‌ی دشمن خواهد بود.

وی گفت: همه باید کمک کنند و باید هوشیار باشیم تا در زمین دشمن بازی نکنیم و در گره گشایی از مشکلات مردم و آگاه کردن مردم تلاش کنیم.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/34859