کد خبر: 34852 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 آبان 1401 - 19:59
پیام فرماندار دشتستان بمناسبت بزرگداشت هفته بسیج

نوای جنوب:بی‌شک بسیج سمبل و الگوی وحدت و انسجام ملی است. هفته بسیج، یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشی از سوی معمار کبیر انقلاب(ره) و فرصتی مناسب برای پاسداشت رشادت‌های بی‌بدیل حماسه سازانی است که در سرنوشت سازترین صحنه‌های تاریخ انقلاب اسلامی، نقشی ویژه ایفا کردند.





نوای جنوب: : بسم الله الرحمن الرحیم 

 

بی‌شک بسیج سمبل و الگوی وحدت و انسجام ملی است. هفته بسیج، یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشی از سوی معمار کبیر انقلاب(ره) و فرصتی مناسب برای پاسداشت رشادت‌های بی‌بدیل حماسه سازانی است که در سرنوشت سازترین صحنه‌های تاریخ انقلاب اسلامی، نقشی ویژه ایفا کردند.

بسیج تندیس پایداری و رمز ماندگار مبارزه و مخاصمه با استکبار است و بسیجیان بلند همتانی که به دور از وسوسه‌های دنیا و بی‌رغبت به جاذبه‌های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامعه جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.

برای شناختن جایگاه ویژه یک بسیجی همین کافی است که امام عزیزمان فرمودند: "من افتخار می‌کنم که یک بسیجی هستم.

اینجانب هفته بسیج و سالروز تأسیس این نهاد مقدس که همواره نسبت به صیانت از انقلاب اسلامی احساس مسئولیت و تعهد داشته و حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های آن در تمام دوران حیات پر برکت نظام مقدس اسلامی ایران مشهود بوده را به تمامی بسیجیان پرافتخار خصوصاً بسیجیان شهرستان دشتستان تبریک عرض نموده و موفقیت روز افزون و سربلندی این عزیزان را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.

احمد بنافی 

فرماندار دشتستان

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/34852